Gjest Gjestus Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har tenkt å kjøpe bæresele brukt, men leste på nett hos babyshop at man anbefalte å komme å prøve bæreselen til barnet. Hvor nødvendig er dette? Og har du kjøpt bæresele brukt og kan det anbefales?
Gjest LoisLane Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har lånt og ikke akkurat slitt ut, nei. Har likevel brukt dem en del, mer og mer for hver unge. Brukte det på handling, når jeg støvsugde, lagde mat, på småturer. Savner det jammen!
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Ikke kjøpe brukt bæresele? Det er det dummeste jeg har hørt, en bæresele er laget av stoff og vatt.....................
Sun Mei Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Ikke kjøpe brukt bæresele? Det er det dummeste jeg har hørt, en bæresele er laget av stoff og vatt..................... ← Så da må den være ny?
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Nei, da trenger den absolutt ikke å kjøpes ny.. Barn arver klær, og kan like gjerne arve en bæresele
Elise_ Skrevet 13. mars 2006 #7 Skrevet 13. mars 2006 Jeg ville prøvd den før jeg kjøpte, for å se om det passet til min kropp. Hadde et par bomkjøp før jeg fant en som funket bra for oss. Men om du prøver en i butikken og kjøper samme brukt blir det jo ett fett.
Elle Melle Skrevet 13. mars 2006 #8 Skrevet 13. mars 2006 Den eneste grunnen til å prøve på forhånd måtte jo være hvis du hadde ulike typer bæreredskaper å velge mellom. Skal du bare ha en Baby bjørn er jo de like uansett om de er brukt eller ikke. (Personlig ville jeg anbefalt deg å kjøpe noe annet, men det var jo ikke det du lurte på.)
Freyja Skrevet 13. mars 2006 #9 Skrevet 13. mars 2006 Men ville det ikke vært mye bedre å investere i et bæresjal? Det kan brukes i flere år, og er mye bedre for både barnet og den som bærer. Bare et forslag!!!
Elle Melle Skrevet 13. mars 2006 #10 Skrevet 13. mars 2006 http://www.tettinntil.com/ På forumet her finner du alle mulige alternativer (hvis du nå skulle være nysgjerrig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå