AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Ser disse vognposene kun kan vaskes på 30 grader,lurer derfor på om jeg heller bør kjøpe en ny og ikke brukt til nyfødt baby? Anonymkode: eea33...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Jeg har en brukt vognpose. Vasket den på 40 grader og det gikk fint. Har forøvrig kjøpt masse brukte klær og nattpose etc som jeg vasker på 40 grader. Vasker både brukte og nye klær og utstyr før jeg bruker det uansett. Men du må selv kjenne på det. Jeg er ikke så hysterisk på sånt. Anonymkode: 6441f...0ba 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april Alt jeg kjøpte brukt til min førstefødte, vasket jeg på 60 grader. Tenkte at det som ikke overlever i vaskemaskinen, det får jeg bare kaste. Men alt overlevde (ink en voksi-pose med dun og ull). Men.. Til min andre ungen vasket jeg ingenting på 60 grader. Og hun overlevde hun også.. 😅 Så jeg vet ikke, jeg var veldig nøye på det første gangen men ikke andre gangen. Anonymkode: 6ae54...a6b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Og apropos, du kan jo også fryse ting, legge de i fryseren over noen timer. Anonymkode: 6ae54...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april Fikk barn for 40 år siden. Alt vi hadde til barnet var brukt. Ungen var, og er fremdeles, frisk. Anonymkode: 0c8af...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m00na Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april Om du kjøper en ny, har du tenkt å vaske den da? Ting er jo ikke rene selv om de er nye. Jeg ville kjøpt brukt og vasket den. Evt hatt et tynt pledd nedi så baby ikke ligger rett i posen. Hadde gulpeklut under hodet på baby i skinnposen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alt jeg kjøpte brukt til min førstefødte, vasket jeg på 60 grader. Tenkte at det som ikke overlever i vaskemaskinen, det får jeg bare kaste. Men alt overlevde (ink en voksi-pose med dun og ull). Men.. Til min andre ungen vasket jeg ingenting på 60 grader. Og hun overlevde hun også.. 😅 Så jeg vet ikke, jeg var veldig nøye på det første gangen men ikke andre gangen. Anonymkode: 6ae54...a6b Man er litt nøye på det i starten og mindre og mindre etterhvert. Har en 11mnd baby som drikker vann fra hundeskål når vi glemmer å rydde opp 😂 Anonymkode: e266a...9a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser disse vognposene kun kan vaskes på 30 grader,lurer derfor på om jeg heller bør kjøpe en ny og ikke brukt til nyfødt baby? Anonymkode: eea33...b89 Link til nye poser? De fleste tekstiler merket med 30 grader, kan fint vaskes på 40 grader. Har du et langt 40 graders program, med skånsom vask, og posen er er full av gulp, så ville jeg ikke hatt betenkeligheter. Men lukter posen gulp, og du ser at den er skjoldete og har vært våt, så lar du noen andre overta nettopp den. Dersom noen andre vil, da. Anonymkode: f78eb...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Man er litt nøye på det i starten og mindre og mindre etterhvert. Har en 11mnd baby som drikker vann fra hundeskål når vi glemmer å rydde opp 😂 Anonymkode: e266a...9a6 Så er jo også veldig stor forskjell på immunforsvaret til en nyfødt og en som er 11 mnd. Anonymkode: eea33...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så er jo også veldig stor forskjell på immunforsvaret til en nyfødt og en som er 11 mnd. Anonymkode: eea33...b89 Joda joda. Men tviler på at jeg blir like hysterisk med å vaske alt på 60/kokvask til neste nyfødt heller å vakse i seg selv er nok synes jeg. Btw trådstarter- kan du ikke ha noe typ stor klut eller laken som du legger inne i vognpose rundt hode til babyen i starten, som er helt ren? Anonymkode: e266a...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #11 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ser disse vognposene kun kan vaskes på 30 grader,lurer derfor på om jeg heller bør kjøpe en ny og ikke brukt til nyfødt baby? Anonymkode: eea33...b89 Hadde kjøpt brukt og bare vasket/renset den først. Du klarer ikke holde alt rundt en baby sterilt. Anonymkode: f3c4d...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå