AnonymBruker Skrevet 5. april #21 Del Skrevet 5. april Som barn ble jeg sett på som vanlig, hverken stygg eller pen. Tenkte aldri over utseendet. Da jeg var større/tidlig ungdom i en annen landsdel, ble jeg mobbet grovt bla. fordi jeg visstnok var stygg. Synes jeg så bare vanlig ut på bilder fra den tida. Men var jo i vekst og pubertet som alle andre. Kom seint fullt puberteten; jeg fikk det meste i omvendt rekkefølge, så jeg gikk fra å se 10 år ut men med kviser og med hår på tissen, til å plutselig å få mens og pupper/hofter, og se ut som jeg var 20 år da jeg var 14-15. Plutselig ble jeg kåret til ballets dronning og ble sjekket opp av voksne menn. Jeg var vel mest opptatt av å gå i terapi for mobbinga, og heldigvis fikk jeg erstatning og mulighet til å gjøre dette, slik at jeg kunne bli kvitt mørke tanker, depresjon og spiseforstyrrelser, og få meg et nytt nettverk og sunt liv. Seinere som voksen har jeg fått mye oppmerksomhet for utsendet mitt. Alt fra hyggelig oppmerksomhet og respektfullt ønske om å bli kjæresten min til seksuelt fokus og rein trakassering. Mange kvinner vil bli venn med meg, men enkelte "hater" meg uansett hvor vennlig jeg er. Jeg synes selvsagt sånt er morsomt hvis de antyder at jeg er beskyttet/priviligert pga. utsendet mitt. Ellers er livet mitt vanlig, med jobb, fritid, kjæreste og familie. Er opptatt av å bidra til samfunnet rundt meg og å ta gode valg. Er ikke ikke interessert i å gjøre utseendet til en egen del av livet. Men jeg liker klær og å pynte meg når jeg har fri fra jobb, da. På jobb liker jeg å være mer nøytral. Ellers er jeg opptatt av hudpleie, det har jeg holdt på med siden jeg fikk kviser en periode i tenårene. Er vel nå i den alderen der man visstnok skulle forvente langt mindre oppmerksomhet, men har ikke merket så mye forskjell. Søstrene mine ser heller ikke "gamle" ut, vi lever ganske sunt og har muligens gode gener. Anonymkode: f145c...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 5. april #22 Del Skrevet 5. april Egentlig helt jævli, blir nedrendt av idioter og får slengt ryggen av å være arrogant og prippen hvis jeg unngår eller avviser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #23 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er du en pen dame i Norge vet du ikke hva problemer, fattigdom, motgang, ensomhet er for noe... Det er bare en kjennsgjerning Anonymkode: 90761...2b1 Jeg var 15 år gammel første gang jeg ble utsatt for et seksuelt overgrep. Ulempen med å være attraktiv, er at folk får lyst til å forsyne seg. Anonymkode: f145c...8a9 2 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #24 Del Skrevet 5. april Jeg synes det har vært både og. Har hatt mange sjalue venninner oppigjennom årene, og det har ikke vært så lett. Jeg er 32 år og kan nok nesten få hvem jeg vil…. Får ofte høre at jeg er vakker og deilig. Har bra kropp uten å ha gjort noe for det. Blir kikket på av menn daglig. Orker ikke trene på treningssenter av samme årsak. Både single og ikke single som sjekker meg opp titt og stadig. Men det er ikke alltid man har lyst på den oppmerksomheten heller! Jeg har heller ikke kompiser, fordi alle kompisene får følelser for meg. Litt kjipt det også. Men jeg føler meg vel da. Jeg er jo heldig på én måte.. Eksene mine som jeg dumpet hadde kjærlighetssorg i årevis. Akkurat det liker jeg litt 😂 Anonymkode: d353a...09d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #25 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): fallhøyden kan bli stor når det avtar. Jeg har nok vært ganske sjarmerende-pen. Fått en del oppmerksomhet, men ikke levd det ut. Merker nå at 40++ gir meg litt sorg over at det kap. er lagt dødt nå. Plutselig er det «unge» helt vekk. Anonymkode: b4b68...530 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #26 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har nok vært ganske sjarmerende-pen. Fått en del oppmerksomhet, men ikke levd det ut. Merker nå at 40++ gir meg litt sorg over at det kap. er lagt dødt nå. Plutselig er det «unge» helt vekk. Anonymkode: b4b68...530 Kan du utdype? Da jeg ble 40 opplevde jeg bare enda mer oppmerksomhet da menn 50+ plutselig begynte å se på meg som en aktuell kandidat. Jeg ser veldig ung ut for alderen. Anonymkode: c66bf...6a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #27 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg synes det har vært både og. Har hatt mange sjalue venninner oppigjennom årene, og det har ikke vært så lett. Jeg er 32 år og kan nok nesten få hvem jeg vil…. Får ofte høre at jeg er vakker og deilig. Har bra kropp uten å ha gjort noe for det. Blir kikket på av menn daglig. Orker ikke trene på treningssenter av samme årsak. Både single og ikke single som sjekker meg opp titt og stadig. Men det er ikke alltid man har lyst på den oppmerksomheten heller! Jeg har heller ikke kompiser, fordi alle kompisene får følelser for meg. Litt kjipt det også. Men jeg føler meg vel da. Jeg er jo heldig på én måte.. Eksene mine som jeg dumpet hadde kjærlighetssorg i årevis. Akkurat det liker jeg litt 😂 Anonymkode: d353a...09d Om du liker at andre har kjærlighetssorg pga deg så synes jeg du er ondskapsfull. Anonymkode: 20f6b...bce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #28 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om du liker at andre har kjærlighetssorg pga deg så synes jeg du er ondskapsfull. Anonymkode: 20f6b...bce Kanskje eksene mine var noen drittsekker og fortjente det? 😉 Anonymkode: d353a...09d 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #29 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje eksene mine var noen drittsekker og fortjente det? 😉 Anonymkode: d353a...09d Synes ingen fortjener sorg. Det er vondt. Anonymkode: 20f6b...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #30 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes ingen fortjener sorg. Det er vondt. Anonymkode: 20f6b...bce Vet du noe. Du kan synes akkurat hva du vil! 😁 Det er stor sorg å bli lurt og oppleve utroskap også, så om mine ekser opplevde en laaaang og hard kjærlighetssorg fordi jeg dumpa de, så gir jeg KATTA! Anonymkode: d353a...09d 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #31 Del Skrevet 5. april Jeg synes det er slitsomt. Da jeg var tenåring var det forventninger om modellkarriere og veldig fokus på utseende mitt. Jeg var opptatt av andre ting, men fikk ikke skryt/ oppmerksomhet for noe annet . Mye oppmerksomhet fra gutter/ menn alltid. Det stopper jo faen ikke! Menn har blitt mye freidigere også, det er jo ikke bare på byen lenger. På butikken , på tur, på jobb.. og de slitsomme yngre gutta som tror livet er « tindesvipe «. Nei , jeg vil ikke ligge med deg fordi du er ung og har penis 😅 utseende gir meg litt angst, jeg liker ikke oppmerksomhet så trives ikke så godt på byen og fest, og sitter og stirrer ned i gulvet på buss osv. sminker meg aldri , men er mange som liker naturlig så det hjelper ikke. Husker i 20 årene fikk jeg en jobb hvor jeg « klatret « og sjefen sa rett ut til meg at han « så « bare et pent ansikt og lange bein i den første tiden og ble overrasket over at jeg var så flink i jobben. I 30 årene fikk jeg en jobb, hvor jeg jo pyntet meg litt til jobbintervjuet. Så når jeg kom på jobb uten sminke og i hverdagsklær fikk jeg beskjed om og sminke meg og bruke skjørt fordi litt av grunnen til ansettelsen var at utseende mitt kunne trekke kunder 🤦♀️🥲 datteren min ser ut til og bli smellvakker og får så mye oppmerksomhet og kommentarer. Jeg tenker bare « la henne slippe “. Jeg fokuserer veldig på de gode karakterene hennes og at hun er flink i idrett, og vi snakker lite om utseende. Jeg håper hun lærer at hun er « mer» enn ansiktet sitt, og å overse gutter som viser interesse for hennes utseende. Anonymkode: c9b31...8a9 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #32 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kan du utdype? Da jeg ble 40 opplevde jeg bare enda mer oppmerksomhet da menn 50+ plutselig begynte å se på meg som en aktuell kandidat. Jeg ser veldig ung ut for alderen. Anonymkode: c66bf...6a5 Enig, jeg er 49, og eneste forskjellen fra før og nå er « ooooj, trodde du var mye yngre». Ja, nå er det både 50+ nyskilte ivrige, OG de i 20 årene med ungdommelig overmot og null hemninger 🤦♀️ Anonymkode: c9b31...8a9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #33 Del Skrevet 5. april makkapakka skrev (2 timer siden): Egentlig helt jævli, blir nedrendt av idioter og får slengt ryggen av å være arrogant og prippen hvis jeg unngår eller avviser. Dette. Jeg er en såkalt "late bloomer", og opplevde først å være attraktiv fra 30-årsalderen og frem til nå. Jeg skal ikke si at det ikke har hatt noen fordeler, men jeg skjønte raskt at jeg ikke kunne være normalt hyggelig og smile mot ukjente menn jeg møtte (privat eller på jobb), for da oppfattet de det ofte som flørt/sjekking. Og mange ble sure når jeg avviste eller ikke responderte på deres flørt/tilnærminger. Og så er det dette med hvordan andre kvinner oppfatter det. Andre kvinner blir gjerne usikre og sjalu, og hvis man viser at man er dyktig i jobben sin og/eller intelligent i tillegg til å se bra ut, da er det gjort, da blir man i hvert fall uglesett. Anonymkode: f02ee...089 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #34 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vet du noe. Du kan synes akkurat hva du vil! 😁 Det er stor sorg å bli lurt og oppleve utroskap også, så om mine ekser opplevde en laaaang og hard kjærlighetssorg fordi jeg dumpa de, så gir jeg KATTA! Anonymkode: d353a...09d Ja takk og lov for det! Anonymkode: 20f6b...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #35 Del Skrevet 5. april Hadde en venninne som opererte nesa som 23 åring. Hun fikk plutselig masse oppmerksomhet fra menn. Feil menn vil jeg si... Det gikk henne fullstendig til hodet. Endte opp med å operere seg mer. Og mer og mer. Alt dreide seg om utseende og bekreftelse fra menn. Fikk liksom aldri nok. Hun fikk store psykiske problemer og sliter den dag i dag. Anonymkode: eb5f1...3f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 5. april #36 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette. Jeg er en såkalt "late bloomer", og opplevde først å være attraktiv fra 30-årsalderen og frem til nå. Jeg skal ikke si at det ikke har hatt noen fordeler, men jeg skjønte raskt at jeg ikke kunne være normalt hyggelig og smile mot ukjente menn jeg møtte (privat eller på jobb), for da oppfattet de det ofte som flørt/sjekking. Og mange ble sure når jeg avviste eller ikke responderte på deres flørt/tilnærminger. Og så er det dette med hvordan andre kvinner oppfatter det. Andre kvinner blir gjerne usikre og sjalu, og hvis man viser at man er dyktig i jobben sin og/eller intelligent i tillegg til å se bra ut, da er det gjort, da blir man i hvert fall uglesett. Anonymkode: f02ee...089 Spot on! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #37 Del Skrevet 5. april Jeg har aldri vært en klassisk skjønnhet, men ble «velsignet» med tidlig pubertet og enorme pupper. Det har gitt meg mengder med uønsket oppmerksomhet og helt ærlig vært enormt slitsomt. Dette var på tiden der fhl modeller regjerte og vi hadde typ samme pupper, unntatt at mine var ekte og jeg var slank, men ikke like tynn som disse modellene. Mange jenter var misunnelig, men for meg var det forferdelig. Gutter på min alder og gamle griser så meg aldri i øya for å si det sånn, og jeg har vært bevisst hele tiden på å aldri gå med utringet tøy. Fikk så mye spørsmål om jeg hadde operert meg osv, og det var mye snakk om puppene mine. Ubehagelig. Fine klær ble med en gang slutty jeg fikk de på meg rett og slett fordi det ble så mye pupp i monitor, så jeg var hun som alltid har vært mest påkledd av alle venninnene mine. Allikevel ser man jo store pupper, det er liksom vanskelig å unngå å se dem. Gleder meg til å bli ferdig med amming og få tatt brystreduksjon og løft, nå er jeg i slutten av 30-årene og er drittlei disse store, tunge puppene 😤 Selv om jeg ikke har vært en utprega skjønnhet så har dette gitt meg mye ubehagelig oppmerksomhet og påvirket meg ganske mye gjennom livet, selv om mye av oppmerksomheten har vært «positiv», så har den for meg vært negativ. Anonymkode: 55f63...c85 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #38 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri vært en klassisk skjønnhet, men ble «velsignet» med tidlig pubertet og enorme pupper. Det har gitt meg mengder med uønsket oppmerksomhet og helt ærlig vært enormt slitsomt. Dette var på tiden der fhl modeller regjerte og vi hadde typ samme pupper, unntatt at mine var ekte og jeg var slank, men ikke like tynn som disse modellene. Mange jenter var misunnelig, men for meg var det forferdelig. Gutter på min alder og gamle griser så meg aldri i øya for å si det sånn, og jeg har vært bevisst hele tiden på å aldri gå med utringet tøy. Fikk så mye spørsmål om jeg hadde operert meg osv, og det var mye snakk om puppene mine. Ubehagelig. Fine klær ble med en gang slutty jeg fikk de på meg rett og slett fordi det ble så mye pupp i monitor, så jeg var hun som alltid har vært mest påkledd av alle venninnene mine. Allikevel ser man jo store pupper, det er liksom vanskelig å unngå å se dem. Gleder meg til å bli ferdig med amming og få tatt brystreduksjon og løft, nå er jeg i slutten av 30-årene og er drittlei disse store, tunge puppene 😤 Selv om jeg ikke har vært en utprega skjønnhet så har dette gitt meg mye ubehagelig oppmerksomhet og påvirket meg ganske mye gjennom livet, selv om mye av oppmerksomheten har vært «positiv», så har den for meg vært negativ. Anonymkode: 55f63...c85 En annen venninne opererte brystene i tjueårene. Det skapte en oppmerksomhet hun fort ble lei. Den gangen var det store ballonger som gjaldt da, vet man kan operere mer naturlig nå. Men slik var det ikke på 90-tallet. Nå har hun fjernet dem. Anonymkode: eb5f1...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #39 Del Skrevet 5. april Jeg elsker det og setter veldig pris på at jeg har vært så heldig fra naturens side. Hørte fra «alle» rundt meg i oppveksten hvor pen jeg var. Problemet når man hører dette hele tiden, er jo at man vokser opp og tror at utseendet er alt som teller. Har alltid vært sjenert av meg. Da jeg ble voksen (30-årene) begynte jeg å utvikle personligheten min i tillegg, tre ut av sjenertheten og vise hvem jeg virkelig er. Plutselig ble jeg attraktiv også pga personlighet og ikke bare utseendet. Jeg har alltid hatt menn etter meg. Noe som kan ha føltes plagsomt til tider, men så tar jeg meg i å tenke at dette faktisk bare er et luksusproblem. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg kjærester. Har vært singel ett år nå. Valgfritt da jeg fant ut at jeg måtte føle litt på det, og finne ut om jeg faktisk ville klare meg helt alene uten å ha en mann i det. Jeg har elsket det året, men er nå klar for å få meg mann igjen. Har vært veldig spent på om jeg er like populær på markedet siden jeg tross alt er 47 år gammel. Logget meg på en dating app for akkurat en uke siden. Ble oversvømmet av likes og kommentarer. Tror jeg telte over 250 stykker i løpet av et par døgn. Jeg er kresen, og likte bare 4 av dem tilbake. To av dem har jeg skrevet med den siste uken. Han ene har jeg gått over til Snap med, og herregud så bra samtaler vi har der. I tillegg ser han helt ekstremt flott ut, så jeg er veldig spent. Vi har avtalt og møtes til uken. Så vi håper begge at første treff blir en suksess sånn at vi kan møtes flere ganger. 🥰 Men for å svare på spørsmålet ditt; jeg føler meg ekstremt heldig og veldig velsignet som ble tildelt et over gjennomsnittet bra utseende i dette livet. Men husk at til syvende og sist så er det personligheten som teller. 🤗 Anonymkode: a43e0...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #40 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg elsker det og setter veldig pris på at jeg har vært så heldig fra naturens side. Hørte fra «alle» rundt meg i oppveksten hvor pen jeg var. Problemet når man hører dette hele tiden, er jo at man vokser opp og tror at utseendet er alt som teller. Har alltid vært sjenert av meg. Da jeg ble voksen (30-årene) begynte jeg å utvikle personligheten min i tillegg, tre ut av sjenertheten og vise hvem jeg virkelig er. Plutselig ble jeg attraktiv også pga personlighet og ikke bare utseendet. Jeg har alltid hatt menn etter meg. Noe som kan ha føltes plagsomt til tider, men så tar jeg meg i å tenke at dette faktisk bare er et luksusproblem. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg kjærester. Har vært singel ett år nå. Valgfritt da jeg fant ut at jeg måtte føle litt på det, og finne ut om jeg faktisk ville klare meg helt alene uten å ha en mann i det. Jeg har elsket det året, men er nå klar for å få meg mann igjen. Har vært veldig spent på om jeg er like populær på markedet siden jeg tross alt er 47 år gammel. Logget meg på en dating app for akkurat en uke siden. Ble oversvømmet av likes og kommentarer. Tror jeg telte over 250 stykker i løpet av et par døgn. Jeg er kresen, og likte bare 4 av dem tilbake. To av dem har jeg skrevet med den siste uken. Han ene har jeg gått over til Snap med, og herregud så bra samtaler vi har der. I tillegg ser han helt ekstremt flott ut, så jeg er veldig spent. Vi har avtalt og møtes til uken. Så vi håper begge at første treff blir en suksess sånn at vi kan møtes flere ganger. 🥰 Men for å svare på spørsmålet ditt; jeg føler meg ekstremt heldig og veldig velsignet som ble tildelt et over gjennomsnittet bra utseende i dette livet. Men husk at til syvende og sist så er det personligheten som teller. 🤗 Anonymkode: a43e0...cb2 😂 Anonymkode: eb5f1...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå