Laini Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Fikk lyst å stille det spørsmålet nå når jeg leste tråden om hva som irriterer mest ved partneren. Hva er det ved ham eller henne som dere beundrer og som er unikt??
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Jeg beundrer kjæresten min fordi han er så omtenksom og empatisk, uansett hvor "trollete" jeg kan være
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Intelligensen hans. Uansett hva jeg spør om så har han svaret,og jeg har en del høl-i-hue spørsmål
Tiit Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 At han er så flink å spille! Pluss mye annet også....
Laini Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2006 Må jo bare si at det var en veldig positiv og hyggelig tanke ← Ja, man kan jo ha lett for nettopp se så mye på de negative sidene med partneren sin!! I en travel hverdag kan man fort glemme hva man har og setter pris på. Kanskje skulle man stilt det spørsmålet til seg selv litt oftere;-)
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Innstillinga, omsorgen, ærligheta. ***** hans...
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Jeg beundrer kjæresten min fordi han er så omtenksom og empatisk, uansett hvor "trollete" jeg kan være ← Som jeg skulle sagt det selv... Jeg er utrolig glad for at han holder ut med meg Jeg er skikkelig bortskjemt, og nyter det....................
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Jeg beundrer mannen min for: hans styrke. for hans arbeidsmoral. for at han ikke har vært borte fra jobben en eneste dag på over syv år. for at han alltid er optimistisk for hans deilige humor for at han aldri klager for at han elsker meg selvom jeg er grusom når jeg er premenstruell. for at han klarer å roe meg ned når jeg eksplodererer på guttene våre. for at han er med meg på trening selvom han har vært på jobb i 15 timer. for at han har trent og fulgt opp sønnene våre i mange, mange år. for at han alltid har lyst på meg
Gjest Stell@ Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 Jeg er skikkelig bortskjemt, og nyter det.................... ← beklager å måtte si det, men hvordan klarer man å være bortskjemt for så å nyte det?? får du ikke dårlig samvittighet? sorry ass for at jeg er så direkte men jeg lurer liksom.
Frøken Pus Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 For at han ser hva som skal til for å gjøre meg glad når jeg er trist og lei.. Men det forutsetter at jeg forteller han hvordan jeg har det. Ingen tankeleser som menn flest..
Gjest Stell@ Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 han er alltid blid han lager frokost til meg hver lørdag han gir meg mye (psykisk) han er stolt av meg han er kjekk som bare det han holder ut med meg til tross for at jeg kan være en skikkelig be-atch innimellom. han gir meg masse gaver (det er tross alt tanken som teller).
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 han er alltid blid han lager frokost til meg hver lørdag han gir meg mye (psykisk) han er stolt av meg han er kjekk som bare det han holder ut med meg til tross for at jeg kan være en skikkelig be-atch innimellom. han gir meg masse gaver (det er tross alt tanken som teller). ← Er du ironisk? Og er du en strand av og til?
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 Han er snill, morsom, flink med praktiske ting, ryddig og flink med husarbeid.
Gjest Stell@ Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Er du ironisk? Og er du en strand av og til? ← Den siste setningen i parantes var ironisk. Strand? nei, en be-atch er lik en bitch. :grine2: beach staves det, men det er jo lett å se feil. Endret 12. mars 2006 av Stell@
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2006 #18 Skrevet 12. mars 2006 Ok. Trodde bare du hadde en bindestrek for mye, som i be-ach=beach.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. mars 2006 #20 Skrevet 12. mars 2006 Jeg prøver å la være, men det er ikke så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå