Gå til innhold

Treningtigths som sitter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen andre som sliter med at treningtigthsen sklir ned?

Jeg har helst kjøpt på hm da jeg liker stoffet og fargene. Men synts de sklir ned så fort, så må gå og heise de opp med jevne mellomrom. Er det noen andre tigthser som er bedre? Jeg liker jo best å kjøpe i fysisk butikk, slik at jeg kan prøve de først.

Og, er det noen som har kjøpt med slengben? Altså trening-slengbukse? Jeg har lyst på, gjerne i beige/lysebrun, men vanskelig å finne. Ihvertfall i fysisk butikk.

Anonymkode: acad1...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er veldig glad i Bara sine, men de er vel kun på nett, så de får du ikke prøvd først. Men de har veldig grei returordning 😊

Anonymkode: 68c1c...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis tightsen sklir ned, så er den enten feil størrelse eller feil fasong til deg.

Jeg har flere fra levity som jeg er veldig fornøyd med. Bumpro er litt variert, noen sitter veldig bra, andre ikke. Har prøvd noen fra wearefit, men de blir alt for lang i beina for meg.

Anonymkode: 9a9b9...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wearefit er de beste mine, har bumpro og som jeg er relativt fornøyd med. 

Anonymkode: e6b60...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er veldig glad i bumpro sine. Bruker de til løping og har ikke opplevd at de sklir ned 🙂

Anonymkode: 3fcdb...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Bara, Heart of Lule, og noen av modellene til 2XU. 2XU Form stash hi-rise er vel min absolutte favoritt, men den er dyr. 

Men optimal passform varierer jo mellom folk. Jeg har tightser jeg hater som andre elsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blir vel samme greia som med strømpebukser, feil størrelse eller dårlig kvalitet?

Anonymkode: a5915...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Balion har iallfall en modell med sleng nederst. Liker dem godt. Men nå har jeg aldri problemer med at tightsen sklir ned, så aner ikke om de vil gjøre det på deg. Balion er ganske små i størrelsene vil jeg si. 

Anonymkode: 0b7aa...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU Form stash hi-rise 
Casall graphic high waist
we are fit

Disse er mine favoritter. Bestilt meg et par fra heart of lule nå, spent på de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har liten rumpe som holder den oppe, så hanskje du må ha en som er mer tilpasset kroppen din. Hvis det er tilfellet kan du prøve tights for menn. De har lavere liv. 

Anonymkode: 20610...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...