AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Jeg slanker meg, har bare holdt på noen uker, men jeg starter med en gang å fryse skikkelig mye. Hva kan man gjøre for å holde varmen? Varme plagg hjelper liksom ikke. Bruker polar-dunjakk over ullgenser nå når det er sol og 15 grader ute. Tips tas i mot med stor takk Anonymkode: bcb21...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april har du sjekket blodprosent, blodtrykk osv? Endrnig i kost kan føre til mangler i kroppen.. Anonymkode: 42c4d...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april Spensthopp! Gå opp to-tre-fire etasjer. Varm dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Bevegelse....? Anonymkode: be98e...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april Hvis du er iskald pga slanking så kan det være at du får i deg for lite næring. Både i forhold til kalorier, men også fett og proteiner. Hvis du inntar mye kald mat som f.eks kald smoothie, så kan det også gjøre deg kald. Anonymkode: 2bef0...f23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg slanker meg, har bare holdt på noen uker, men jeg starter med en gang å fryse skikkelig mye. Hva kan man gjøre for å holde varmen? Varme plagg hjelper liksom ikke. Bruker polar-dunjakk over ullgenser nå når det er sol og 15 grader ute. Tips tas i mot med stor takk Anonymkode: bcb21...611 Syns dette hørtes veldig usannsynlig at det kommer av slanking på noen uker ( forutsatt at du går ned i vekt på en fornuftig måte ut fra vekten du har, og at du faktisk har behov for å gå ned i vekt) Høres mer ut som en infeksjon av et slag. Anonymkode: 2aa98...68c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april Jeg gikk ned ca.10 kg på kort tid,på grunn av en svært krevende situasjon med sykdom og død i nær familie.Klarte ikke å spise stort.Det er 2 år siden og jeg fryser fortsatt,men jeg spiser bedre nå. Det som hjelper er en varm dusj.Bruker også varmeteppe i senga.Så jeg forstår deg. Anonymkode: 26ab5...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april Varm dusj og elektrisk varmeteppe😊 Hvis du er vant til å være overvektig er det kanskje bare normal reaksjon på kulde du kjenner (og ikke er vant til). Det er jo kjølig ute nå liksom. Anonymkode: c78d5...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april Da spiser du for lite. Anonymkode: 8f58c...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 4. april #10 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Varm dusj og elektrisk varmeteppe😊 Hvis du er vant til å være overvektig er det kanskje bare normal reaksjon på kulde du kjenner (og ikke er vant til). Det er jo kjølig ute nå liksom. Anonymkode: c78d5...aba Når man går ned i fettprosent vil man fryse lettere en om man ikke gjør det, enkelt og greit fordi "fett" isolerer godt. Men det inntreffer jo ikke på grunn av slanking, det blir kanskje et resultat av det når fettprosenten går ned. Det må man bare motvirke med bevegelse, eller kle seg deretter. Eller øke temperaturen i boligen. Hadde selv valgt lettere klær av ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Del Skrevet 4. april Fordi metabolismen din går i sparebluss og kroppen prioriterer ikke varme. Du spiser for lite. Anonymkode: 0a67d...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet fredag kl 22:11 #12 Del Skrevet fredag kl 22:11 (endret) Jeg har spist i underskudd i 3 mnd, og frøys veldig i begynnelsen. Sånn indre frost på en måte. Har faktisk blitt litt bedre nå, selv om jeg har mistet fett. Er sikkert veldig individuelt, men du kan iallfall ha et håp om at det blir bedre Endret fredag kl 22:11 av sminkebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet fredag kl 23:28 #13 Del Skrevet fredag kl 23:28 Sjekk stoffskiftet ditt hos legen. Eit av symptoma er å bli lett frysen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:47 #14 Del Skrevet lørdag kl 07:47 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da spiser du for lite. Anonymkode: 8f58c...071 Ville ikke sagt det før du vet hvor raskt ts går ned i vekt. Folk er jo livredde for å spise for lite her inne😳 Anonymkode: c78d5...aba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå