AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Hjelp, hva kan dette være og hvordan bør jeg gå fram for å undersøke nærmere? Det lukter ikke skarpt eller jordkjeller, mer som mugg eller bod Dette er i stua. Ikke i nærheten av kraner eller vannrør. Ser ingen ting i kjelleren under Det er ingen merker på vegg eller gulv. Lukten er i nærheten av en yttervegg. Tidligere har det stått et møbel mot veggen, det er heller ingen merker på møbelet. På utsiden ser panelet litt slitt ut og jeg ser et par små kabelhull. Tror det var TV kabel der tidligere. Det er ingen synlig råte. Men mulig tidligere eier kan ha malt over noe for 7-8 år siden. Det er verandaplatting inntil ytterveggen. Takrenne over har noen små hull og det er litt grønske på plattingen rundt dette Anonymkode: d943b...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Du kan ha fuktinnsig utenfra, f.eks råte i bord. Du må kjenne på det. Du kan evnt få en takstmann e.l til å komme på befaring. Anonymkode: 6740d...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Det er vanlig med mugglukt om våren. Kommer fra naturlig forråtnelse ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hjelp, hva kan dette være og hvordan bør jeg gå fram for å undersøke nærmere? Det lukter ikke skarpt eller jordkjeller, mer som mugg eller bod Dette er i stua. Ikke i nærheten av kraner eller vannrør. Ser ingen ting i kjelleren under Det er ingen merker på vegg eller gulv. Lukten er i nærheten av en yttervegg. Tidligere har det stått et møbel mot veggen, det er heller ingen merker på møbelet. På utsiden ser panelet litt slitt ut og jeg ser et par små kabelhull. Tror det var TV kabel der tidligere. Det er ingen synlig råte. Men mulig tidligere eier kan ha malt over noe for 7-8 år siden. Det er verandaplatting inntil ytterveggen. Takrenne over har noen små hull og det er litt grønske på plattingen rundt dette Anonymkode: d943b...640 ashley jackson skrev (2 minutter siden): Det er vanlig med mugglukt om våren. Kommer fra naturlig forråtnelse ute. Nå er det jævlig hett om dagen her og 1 grad om natta så det blir fuktig og rått ute, kjenner det trekker inn hos meg også, det er hull etter kabel så kommer nok inn hos deg ts. Sett på varme eller fyr i ovnen. Anonymkode: 24d2e...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå