AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april Jeg må bare - vet jeg sikkert får høre hvor barnslig og teit jeg er nå men jeg oppdaget for halvannet år siden at forloveden min hadde snap streak med en annen dame (over 500 dager) i all hemmelighet selvsagt. Han slettet henne fra Snap, sa det var uskyldige hverdagsbilder og i det øyeblikket han slettet henne kom det opp to rosa hjerter 💕 på meg og han og har vært det siden. Idag ser jeg at de hjertene er borte. Ikke et smilefjes engang .. Han snapper veldig lite nå og er innpå kanskje en gang eller to i uken sier han. Jeg kan sende snap som han ikke ser på flere dager. Han blir aktiv på snapkartet når han åpner men forsvinner igjen etter 24 timer .. Hørte datteren sa til han en dag også at han måtte åpne snap fra henne.. spørsmålet er; er årsaken til at vi ikke har emojier lenger at han er så sjelden innpå? Eller kan jeg forvente at han snapper med andre igjen? Hvordan fungerer dette? Jeg snapper veldig lite med andre - Anonymkode: b2cfa...447
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Fordi du snapper/kommuniserer mer med andre. Anonymkode: b528a...780
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april To rosa hjerter betyr at de har vært hverandres bestevenn i to mnd. de har snappet med hverandre mest i to mnd Anonymkode: 550c6...ce6
Lillyvally Skrevet 4. april #4 Skrevet 4. april Er disse hjertene borte en dag etterpå, har han sletta henne fra snap
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Skrevet 4. april Det er fordi du ikke snapper så mye med han, han bruker åpenbart snap helt minimalt nå. Som tross alt er en bra ting med tanke på det som har skjedd tidligere. Jeg vil bare legge til at den eneste jeg har streak med er en på jobben, det er også helt ubetydelige bilder av fjas. Det betyr ingen verdens ting. Ville bare si det, at det kan virkelig og oppriktig ikke bety en dritt. Anonymkode: bee2c...893 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april Min kompis som har dame har Streak med sikkert 100 folk, deriblant mange venninner og han er utrolig lojal - både som venn og kjæreste. Men samtidig gjør jeg meg en tanke: det er litt forskjell på å være på snap for å holde Streak så lenge med EN person (da må det sendes og mottas minst en snap fra hver person i døgnet) VS det å ha Snapchat som sin «greie» å gjøre det ubetydelig med mange mennesker. Alt koker ned til hvem han er som person etc. han kunne tilbydd å vise deg hvis de har lagra noe eller vente med å slette til hi hadde sendt neste snap så han kunne vist deg Anonymkode: c8524...a62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå