Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #1 Del Skrevet 19. november 2002 Noen som har noen gode forslag til vanndrivende produkter som fuinker effektiv og ikke er så dyrt? har du noen erfaring med disse? og syntes det på kroppen evnt. etter hvor lang tid? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2002 #2 Del Skrevet 19. november 2002 Er ikke eplecidereddik vanndrivende da? Har ingen erfaring med å bruke det i alle fall. Ellers så fins det vel diverse te-sorter som er vanndrivende? Prøv å spør i helsekostforretning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 19. november 2002 #3 Del Skrevet 19. november 2002 På apoteket har de en vanndrivende som er reseptfri, den heter Uvalette. Har ikke brukt denne så lenge så kan ikke si hva mine erfaringer er, men har hørt en del bra om denne. Koster ca 80 kr. Har du et virkelig problem med vann, så blir dette for lite effektivt, du bør da dra til lege så han/hun kan skrive ut en resept til deg. Furix og burinex vet jeg none har fått, men det vet legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Vann er bra å drikke hvis man har vann i kroppen. (Tro det eller ei) Det funket på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 20. november 2002 #5 Del Skrevet 20. november 2002 Te og kaffe. Derfor bør man drikke minst ett glass vann for hver kopp kaffe eller te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #6 Del Skrevet 20. november 2002 Øl øl og mere øl......... Spør på apoteket du, de vet om de har noe reseptfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 20. november 2002 #7 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har prøvd Uvalette...synes ikke det virker noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 2. desember 2002 #8 Del Skrevet 2. desember 2002 Har du prøvd Redusan? Fåes på helsekosten og hos Vita. Det synes jeg hjelper. Var og handlet mer i dag, juletilbud på 95 kroner. Finnes også i en utgave med mineraler, som koster borti 150 kroner. Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå