AnonymBruker Skrevet 4. april #1 Del Skrevet 4. april Hei. jeg strøk på en eksamen i fjor høst og må vente til nå i høst med å begynne på høyskolen igjen. Begynner da på 3. året. Er fortsatt aktiv student. Jeg er gravid med termin i sommer. Vil jeg ha rett på foreldrestipend fra lånekassa? Står at man må være aktiv student (check), men også at man må ha ha hatt rett på studiestøtte de siste 4 mnd før fødsel (det har jeg ikke da jeg ikke har tatt noe emne dette vårsemesteret jeg venter).. Noen som vet? Ble liksom ikke klok på Lånekassen sine sider Anonymkode: 44d49...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #2 Del Skrevet 4. april Hvordan er du aktiv student hvis du ikke tar noen emner nå i vår? Anonymkode: cafbd...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan er du aktiv student hvis du ikke tar noen emner nå i vår? Anonymkode: cafbd...3c4 Fordi jeg er innskrevet som student mens jeg venter på å fortsette. Har tatt et emne (konte) før jul. Og har nå et semester uten emner før oppstart i august. Anonymkode: 44d49...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Kontakt Lånekassen direkte og spør. Anonymkode: 14558...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå