AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:47 #1 Del Skrevet fredag kl 03:47 Jeg har fått en hvit kvise lignende ting på våtkanten på høyre øye. Dette fikk jeg førdt for 3 uker siden så ble den borte. Og i går har jeg fått det igjen på samme øye.. hva kan dett være? Når det gjelder sminke så bruker jeg nesten aldri sminke. Vet dere hva det kan være? Gjør ikke vondt men bare litt ubehagelig å blunke Anonymkode: 7359d...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 03:56 #2 Del Skrevet fredag kl 03:56 Sti på øyet Ufarlig og går over men ubehagelig. Anonymkode: e788a...4c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:17 #3 Del Skrevet fredag kl 04:17 Gå til legen om du har medisinske spørsmål. Er ingen her inne som er kvalifiserte til å svare på dette. Anonymkode: b0188...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:24 #4 Del Skrevet fredag kl 04:24 Man går ikke til lege med sti på øyet med mindre det blir betennelse. Og jo, akkurat dette er det mange her som er kvalifisert til å svare på. Det er en sti på øyet. Hilsen ei som har hatt over 50 slike i løpet av livet. Anonymkode: e788a...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:26 #5 Del Skrevet fredag kl 04:26 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sti på øyet Ufarlig og går over men ubehagelig. Anonymkode: e788a...4c0 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man går ikke til lege med sti på øyet med mindre det blir betennelse. Og jo, akkurat dette er det mange her som er kvalifisert til å svare på. Det er en sti på øyet. Hilsen ei som har hatt over 50 slike i løpet av livet. Anonymkode: e788a...4c0 Takk for svaret. Greit at det er ufarlig 🙂 men hva er årsaken til at man får øyesti? Anonymkode: 7359d...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:31 #6 Del Skrevet fredag kl 04:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svaret. Greit at det er ufarlig 🙂 men hva er årsaken til at man får øyesti? Anonymkode: 7359d...a2d Herregud. Kan du ikke bare google Anonymkode: fbfae...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:36 #7 Del Skrevet fredag kl 04:36 Hva kan være årsaken til at man kan få, og utvikle betennelser i kroppen? Nedsatt immunforsvar med for høye belastninger over tid er en av dem. Jeg vet ikke årsaken til at du har fått dette. Det kan være helt ufarlig, eller det kan være en serie av mange. Vi kjenner ikke deg. Stress over tid kan gi nedsatt immunforsvar, som gjøres deg mer disponert for sykdommer. Derfor er dette umulig for oss å svare på. Om du er i tvil så oppsøk lege. Anonymkode: b0188...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:38 #8 Del Skrevet fredag kl 05:38 Det et ikke betent og er derfor ikke sti på øyet (hordeolum). Det er en tett meibomsk kjertel og kan sammenlignes med en kvise. Prøv å klem ut etter varm dusj. Helt ufarlig, men jeg ville dratt til optiker om det er noe som kommer ofte og om du plages med tørre øyne. Anonymkode: 338a5...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:42 #9 Del Skrevet fredag kl 05:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sti på øyet Ufarlig og går over men ubehagelig. Anonymkode: e788a...4c0 Det er ikke sti, det er millier. Anonymkode: 42165...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:47 #10 Del Skrevet fredag kl 05:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke sti, det er millier. Anonymkode: 42165...6e8 Det er ikke sti, men i hvert fall ikke milier. Det er en tett meibomsk kjertel. Anonymkode: 338a5...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:50 #11 Del Skrevet fredag kl 05:50 Tett kjertel, kanskje kombinert med bakterier fra sminke, linser etc. Blir som en bitteliten kvise. Bare å ha på litt varme på en bomullpad etc og klemme forsiktig ut. Det er ikke betent. Får man slike veldig ofte kan det tyde på tette meibomske kjertler Anonymkode: 6f339...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:02 #12 Del Skrevet fredag kl 07:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det et ikke betent og er derfor ikke sti på øyet (hordeolum). Det er en tett meibomsk kjertel og kan sammenlignes med en kvise. Prøv å klem ut etter varm dusj. Helt ufarlig, men jeg ville dratt til optiker om det er noe som kommer ofte og om du plages med tørre øyne. Anonymkode: 338a5...43b Nei ikke klem, ta en bomullsdott fuktet med varmt vann legg på øyet og masser forsiktig med dotten. Anonymkode: 485b1...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå