Gå til innhold

Presset til å ha sex etter fødsel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Trolletøys.

I alle dager. Du tror ikke det eksisterer sånne mannfolk? 

Anonymkode: 4df16...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I alle dager. Du tror ikke det eksisterer sånne mannfolk? 

Anonymkode: 4df16...2b7

Jo, men ikke nødvendigvis i så kortfatta KGtråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Unnskyld at jeg spør, men hvilken kultur kommer han fra siden han ikke har såpass elementær kunnskap om at underlivet til kvinnen må gro og en må ta det forsiktig i starten. 
I tillegg så har han en oppførsel som gjør at det er vanskelig å få lyst på han. 
Denne mannen er ikke noe å satse fremtiden på uten at han gjennomgår en skikkelig opprydding i hodet 

Anonymkode: 536cd...54b

Han høres helt norsk ut. 

Anonymkode: 06c37...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokkert! Finnes det virkelig sånne rasshøl som er i et forhold??? Spark ham ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

først, samliv er alt bortsett fra sex: som forståelse, respekt, omsorg, ømhet bla bla bla så kommer sexen som er kronjuvelen av en "belønning" når alt det andre er på plass og fungerer liksom for det er vanskelig å ha god sex uten nærheten alt det andre gir, det er noe de fleste oppegående og empatisk påkoblede mennesker skjønner.
deretter: De som derimot ikke er så gode på slikt vil påstå sex er limet i forholdet. 

Endret av Carrot
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Unnskyld at jeg spør, men hvilken kultur kommer han fra siden han ikke har såpass elementær kunnskap om at underlivet til kvinnen må gro og en må ta det forsiktig i starten. 
I tillegg så har han en oppførsel som gjør at det er vanskelig å få lyst på han. 
Denne mannen er ikke noe å satse fremtiden på uten at han gjennomgår en skikkelig opprydding i hodet 

Anonymkode: 536cd...54b

Jeg vil gjette norsk. Andre kulturer har bedre tradisjoner rundt dette med barsel ofte. 

Anonymkode: 110da...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har du fått barn med en mann som MÅ ha sex når han føler for det. Det kan bli spennende. Jeg tenker vel egentlig at det burde vært noen røde flagg tidligere også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 23.58):

Idag kom det plutselig en samtale han måtte ha med meg. Om vi ikke begynte å bli seksuelle igjen så kom han til å gjøre det slutt. 

Anonymkode: 6bb38...29c

Slutter aldri å la meg overraske over hvordan mannfolk noen velger å få barn med.

Det er frivillig å inngå forhold. Det er frivillig å få barn.

Slutt å bli sammen med og få barn med idioter!!

Anonymkode: 69032...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 23.58):

Idag kom det plutselig en samtale han måtte ha med meg. Om vi ikke begynte å bli seksuelle igjen så kom han til å gjøre det slutt. Jeg følte meg presset til å ha sex med han, og underlivet kjennes ikke normalt ut enda. Etter vi hadde sex sa han at jeg kjentes løs ut nedentil og det ikke føltes godt. Han foreslo at vi burde vente med samleie til alt var normalt igjen. Kjenner meg svært sint, og har lyst å gjøre det slutt selv på grunn av hans manglende evne til å være en ok person mot meg.. 

Jeg skjønner godt at du vil gjøre det slutt med han. Om du ønsker å prøve å bevare forholdet, kan du prøve å ta det til terapi. Om han ikke ønsker å prøve det, vet du svaret ditt. Da er det bare å forlate han. Å bli i et forhold med en som ikke kan behandle deg med respekt, er ikke bra for deg (eller for barna). Du klarer deg mye bedre uten en slik person. 

Anonymkode: 06c37...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...