AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Fødte for 6,5 uker siden, sluttet å blø rundt 4 uker. Har hatt sex 2 ganger i løpet av graviditeten, da min mann ikke liker å ha sex når jeg er gravid /og det gjør heller ikke jeg/. Har vært en slitsom graviditet og tid etterpå, med en 3 åring og baby.. Tenkte alt var greit, at han forstod at jeg nettopp har født. Idag kom det plutselig en samtale han måtte ha med meg. Om vi ikke begynte å bli seksuelle igjen så kom han til å gjøre det slutt. Jeg følte meg presset til å ha sex med han, og underlivet kjennes ikke normalt ut enda. Etter vi hadde sex sa han at jeg kjentes løs ut nedentil og det ikke føltes godt. Han foreslo at vi burde vente med samleie til alt var normalt igjen. Kjenner meg svært sint, og har lyst å gjøre det slutt selv på grunn av hans manglende evne til å være en ok person mot meg.. Vi har vært dårlig på alt av nærhet siste året, så kan forstå hans frustrasjon men det er likevel ikke ok. Flere som har hatt det slik Anonymkode: 6bb38...29c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Truer med å gjøre det slutt ja.... Ikke hatt sånne tendenser før? Anonymkode: 4d9d3...8f2 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fødte for 6,5 uker siden, sluttet å blø rundt 4 uker. Har hatt sex 2 ganger i løpet av graviditeten, da min mann ikke liker å ha sex når jeg er gravid /og det gjør heller ikke jeg/. Har vært en slitsom graviditet og tid etterpå, med en 3 åring og baby.. Tenkte alt var greit, at han forstod at jeg nettopp har født. Idag kom det plutselig en samtale han måtte ha med meg. Om vi ikke begynte å bli seksuelle igjen så kom han til å gjøre det slutt. Jeg følte meg presset til å ha sex med han, og underlivet kjennes ikke normalt ut enda. Etter vi hadde sex sa han at jeg kjentes løs ut nedentil og det ikke føltes godt. Han foreslo at vi burde vente med samleie til alt var normalt igjen. Kjenner meg svært sint, og har lyst å gjøre det slutt selv på grunn av hans manglende evne til å være en ok person mot meg.. Vi har vært dårlig på alt av nærhet siste året, så kan forstå hans frustrasjon men det er likevel ikke ok. Flere som har hatt det slik Anonymkode: 6bb38...29c Vist han skal gå får at du ikke vill ha sex nå så la han. Han viser sitt sanne ansikt. Menn som mener sex er viktigere en kona og barna får holde seg uten både kone og barn da. Tydeligvis umoden. Sorry vet du spurte om erfaringer men får en dritt mann. Anonymkode: be91f...7e7 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Han hørtes manipulerende ut Anonymkode: ed365...884 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tesla123 Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april Først og fremst er dette helt uakseptabel oppførsel fra hans side. Hvis du tenker tilbake på forholdet deres, er det andre hendelser du husker hvor han har oppført seg urettferdig eller dårlig? Er dette en mann som har stilt opp for seg og du anser som snill og omsorgsfull? Hvis nei på første spørsmål og ja på andre, så må dere ta dere en prat. Ikke fordi du skal tilgi for dette, men fordi dere har barn sammen og det kan være verdt å finne ut av. Om han derimot har vist tegn til noe slikt tidligere, så bør du gjøre det slutt med en eneste gang. Du har båret frem barnet hans, og dette er takken? Jeg blir helt ærlig kvalm av slik oppførsel. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april Var han sånn da du fikk første? I så fall så vet du jo hva du har = ikke noe å samle på. Han fremstår umoden, empatiløs og egoistisk. Er han en god pappa eller overlater han alt til deg? Anonymkode: 0f417...268 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april For en drittsekk! Mer synes jeg ikke det er å si, bortsett fra at du klarer deg uten slik mann. Anonymkode: 110da...fac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april For en sjarmerende fyr du har der… Anonymkode: 4df16...2b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april Gjøre det slutt rett etter fødsel av barn nummer 2 fordi han ikke får pult? Hva faen er dette for en mann, la han gå 🤮 Anonymkode: fb86d...3c5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #10 Del Skrevet 4. april Må vel gå an å ta det litt rolig, oralsex er jo en mykere variant. Anonymkode: 814ab...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Del Skrevet 4. april Oi… Hadde samboer sagt noe sånn hadde jeg tatt ham på ordet der og da. Men så er ikke min samboer en jævla dust heller, heldigvis. Anonymkode: 6c7fd...ba6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #12 Del Skrevet 4. april Hadde jeg fått høre noe slikt, så tror jeg min respons hadde vært; Ja så dra da 🤷🏼♀️ Jeg er ikke klar for å ha samleie enda, om du føler du da må forlate meg og barna, så får du gjøre det da 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Anonymkode: b884f...336 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #13 Del Skrevet 4. april Fy faen, nei det der er ikke ok. Han skulle aldri ha presset deg, men ventet til du var klar og ønsket å ha sex. Det der er i grenseland til voldtekt. Oppegående folk vil ikke ha sex med personer som ikke vil det samme. Anonymkode: 15ad6...c16 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #14 Del Skrevet 4. april Ville bestilt time for terapi. Sagt. "Jeg fikk valget mellom å bli nybakt singel noe eller ha store smerter og føle meg dritt. Du får valget mellom å lære p kommunisere eller å bli singel." Personlig ville jeg gått første gang mine grenser ikke ble respektert! 🤮 Anonymkode: 7b297...125 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #15 Del Skrevet 4. april Jeg hadde gått på dagen, det vitner om et tankesett og noen verdier som aldri kunne blitt forenelige med mine om han så hadde hatt årevis med terapi. Men nei, jeg har aldri opplevd lignende, føler med deg og håper du klarer å se innlegget ditt utenfra. ❤️ Anonymkode: 58abf...0d8 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #16 Del Skrevet 4. april Uff, det var en vanskelig situasjon du ble satt i - det er lett for oss alle å si "Da hadde han fått pakke sakene sine og kommet seg avgårde", men det er lett å sitte bak en skjerm. Men, nå som det har skjedd så ville jeg pratet alvorlig med han. Forklart at det han gjorde var kjipt - å presse deg til sex. Om han selv ikke ser det - da kan du jo vurdere konsekevensene. Også bør han være villig til å stå i det - for jeg hadde gjort grunnen til at det ble slutt kjent for alle som ville vite. Anonymkode: a4106...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. april #17 Del Skrevet 4. april Oi, så dere avsto fra sex under svangerskapet, fordi han ikke hadde lyst - og nå (etter at han hadde lyst til å ha sex igjen), vil han avstå fra sex til han får lyst igjen og du blir "normal" - skikkelig sjarmklump det der! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #18 Del Skrevet 4. april Ta med deg barna og gå fra den idioten der. Hvordan kan du noen gang tenne på denne guttungen igjen? Det der er ikke en mann. Ikke et godt forbilde for sine barn. Det der er en umoden gutt med en mental alder på 16 år. Ikke la han få makten til å gå fra deg på det grunnlaget der. Pakk tingene dine og ungenes og flytt ut mens han ikke er hjemme. Han fortjener ikke en forklaring engang. At du har valgt å få 2 barn med en sånn idiot... altså, jeg mister respekten for deg også når jeg tenker på det🤢 Anonymkode: fd170...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #19 Del Skrevet 4. april Unnskyld at jeg spør, men hvilken kultur kommer han fra siden han ikke har såpass elementær kunnskap om at underlivet til kvinnen må gro og en må ta det forsiktig i starten. I tillegg så har han en oppførsel som gjør at det er vanskelig å få lyst på han. Denne mannen er ikke noe å satse fremtiden på uten at han gjennomgår en skikkelig opprydding i hodet Anonymkode: 536cd...54b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #20 Del Skrevet 4. april Ikke gjør det alle fall. Jeg ble også presset til sex av min eks ganske raskt etter fødsel, 5-6 uker etter en traumatisk fødsel med masse skader, problemer og smerter i etterkant. Jeg lot meg manipulere av utsagn som "kompiser som fikk barn etter oss har fått seg noe allerede" osv. Så jeg gjorde det. Og det var så skrekkelig negativt på alle måter. Én ting var den fysiske smerten som var enorm, det var så vondt at fytti.. Det var nesten verre enn fødselen i seg selv. Dernest den psykiske smerten, jeg følte meg "tvunget" og var slett ikke klar. Det ødela totalt min seksualitet, jeg ble fullstendig aseksuell etterpå og forholdet tok etter hvert slutt av flere årsaker. Men jeg husker veldig godt det "samleie" der, og det var så ødeleggende på så mange måter. Jeg følte meg så utrolig sveket av det presset. Ikke gjør det. La han heller gå om han er så overfladisk og uempatisk som dette. Anonymkode: 357b3...a24 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå