AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Fikk kramper for 5-6 dager siden, og tenkte at det var like rundt hjørnet. Men fortsatt ikke kommet. Flere som har det sånn? Er syklusdag 28, så er innenfor normalen, bare så uvant å få smerte så lenge i forveien. Anonymkode: 818fc...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Gravid? Anonymkode: a4d46...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Jeg hadde det sånn og var gravid (på p-piller, så sjekket ikke før blødning uteble). Anonymkode: a4fb9...2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Noen ganger kan jeg få litt kramper mange dager før mensen Anonymkode: fb7be...cd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fikk kramper for 5-6 dager siden, og tenkte at det var like rundt hjørnet. Men fortsatt ikke kommet. Flere som har det sånn? Er syklusdag 28, så er innenfor normalen, bare så uvant å få smerte så lenge i forveien. Anonymkode: 818fc...014 Du har endometriose, søk hjelp slik at du ikke ender opp med disse smertene 24/7. Anonymkode: c81ff...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april For meg er det vanlig å ha smerter en uke før mens, når jeg har mensen og eggløsning.. Har blitt verre med alderen (32) Anonymkode: a2622...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå