AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Jeg har ennå ikke fått vite ang. Skattemeldinga. Er ikke det veldig rart? Er det noen grunn til det? Er ufør. Anonymkode: d504b...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Ts. Glemte å skrive at det gjelder om jeg får igjen på skatten eller ikke Anonymkode: d504b...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Fristen for å få skatteoppgjør er 1.desember, så det kan du nok vente lenge på, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Men når får jeg vite om jeg får igjen penger eller restskatt ? Anonymkode: d504b...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men når får jeg vite om jeg får igjen penger eller restskatt ? Anonymkode: d504b...ac2 Du bør få det i løpet av dette siste døgnet iallfall, 4 april. Har du sjekket i søppelposten? Du kan også forsøke å logge inn selv om du ikke har mottatt meldingen. Men Skatteetaten har innloggingsproblemer akkurat nå. Anonymkode: 4dec4...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå