AnonymBruker Skrevet i går, 17:04 #21 Del Skrevet i går, 17:04 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 🙄 Anonymkode: 790b4...c37 ? Anonymkode: 33fc6...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:34 #22 Del Skrevet i går, 17:34 Min 3,5-åring kan telle til 20, 5,5-åringen kan pluss og minus så lenge tallene ikke blir for store. Han har ikke begynt på skolen, men vil gjerne lære matte(jeg er mattelærer), så vi prøver på konseptet ganging nå. Jeg har hørt han telle til 300 (da gjorde det ikke noe at han ga seg, for å si det sånn…) Anonymkode: 1a762...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:38 #23 Del Skrevet i går, 17:38 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Min 6 åring (første klasse) kan telle så langt hen vil og skrive disse tallene og lese de, kan addisjon og subtraksjon med tresifrede tall, en del multiplikasjon og divisjon. Leser godt på engelsk og norsk (vi snakker begge språk hjemme). Anonymkode: 33fc6...ed2 Anonymkode: 35ef9...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:38 #24 Del Skrevet i går, 17:38 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 4 åringen kan telle til 20. Førsteklassingen kan telle til så langt hun vil (ikke det at vi har hørt hvor langt), men vet at vi begynner på 1 igjen etter 100. Kan skrive tallene opp til tjue, men er ikke flink med pluss og minus og har scoret lavt på mattetester på skolen. Anonymkode: 5d97d...413 Kan telle til 20 eller si tallene opp til 20? Det er stor forskjell, Anonymkode: 1c477...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå