AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:53 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:53 Jeg har slitt veldig med at jeg legger mye raskere på meg etter graviditet og at jeg nærmet meg midten av 40-årene, og har en mage som ikke blir borte. Spiser sunt og lett, går mye, og trener noe styrke. Men har denne rare «kulen» på magen som ser ut til å henge igjen. Er det noen som har gode tips? Har også keisersnittarr med litt heng. Det er vel ikke så mye å gjøre med, men vil det også kunne bli noe mindre med øvelser? Tips til hva slags trening jeg bør gå for? Anonymkode: 01798...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Delte magemuskler? Det hadde jeg etter fødsel og måtte operere. Jeg prøvde alt før operasjonen ingenting hjalp. Anonymkode: e6572...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Fettsuging? Anonymkode: 36c2b...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har ikke vært gravid og synes formen ligner på min mage. Jeg la på meg noen kilo til jul som jeg ikke har klart å ta av (fra 57 til 62 kg). Men jeg forstår ikke hva du referer til som den "rare kulen"? Kanskje du kunne legge ut et bilde i profil også? Anonymkode: f1ebf...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har sånn form på magen og, jeg har ikke barn. Men uansett ts.. jeg synes du ser flott ut. Anonymkode: a05be...7ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Ville trent mer tung styrke, spist sunt med mye proteiner, og bygget muskler. Men du ser helt fint ut altså, ikke enkelt å se den kulen du snakker om. Anonymkode: c9c96...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Synes dette var en veldig fin mage!😍 Anonymkode: f0ce0...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå