Gå til innhold

Forsvinner Britbox fra TV2 Play i slutten av april?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har TV2 Play i all hovedsak på grunn av Britbox som inneholder mange gode serier fra Storbritannia. Nå ser jeg at bortimot alle serier står oppført med avslutningsdato i tiden 24.-27. april i år. Jeg har forsøkt å google uten å finne mer informasjon enn at det er mulig at TV2 ikke får forlenget kontrakten. Men har altså ikke funnet noe om at avtalen er sagt opp. Er det noen her som vet mer og kan opplyse? Jeg kommer neppe til å beholde TV2 Play uten Britbox, så greit å vite om jeg skal si opp abonnement eller ikke. 

Anonymkode: a2e22...7bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Kampanje har en artikkel om dette. Dessverre bak betalingsmur, men overskriften sier nok. Jeg kommer til å avslutte TV2play, uten Britbox er det helt uinteressant.

Screenshot_20250403_223525_Chrome.jpg

Anonymkode: 61436...71c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt… Har tv2Play gratis gjennom abonnement men er min favoritt på den kanalen. 

Anonymkode: 119a0...554

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo ingen vits i å beholde tv2 play, britbox er min favoritt.

Ikke nødvendig at Telia diskuterer videre med Tv2 for min del da. 

Godt du laget en tråd så jeg kan se ferdig det jeg er på.

Finnes det andre gode alternativer til Britbox, er så godt å se noe som ikke er så USA liksom. 

Anonymkode: bf66f...211

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britbox hadde kampanje for en tid tilbake, 6 mnd for 250.-

Jeg valgte å prøve det, men de har stort sett det samme som ligger på Tv2 play.

Hadde tenkt å si opp etter de 6 mnd, men blir nok å fortsette hvis det forsvinner fra Tv2. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så dumt! Hvis det blir sånn, da. Det er ikke lenge til slutten av april, synes de er trege med å gi informasjon om slike ting. Jeg sier opp Tv2 Play hvis Britbox forsvinner, ihvertfall.

Anonymkode: e245f...cf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker sjokolade skrev (På 3.4.2025 den 23.04):

Britbox hadde kampanje for en tid tilbake, 6 mnd for 250.-

Jeg valgte å prøve det, men de har stort sett det samme som ligger på Tv2 play.

Hadde tenkt å si opp etter de 6 mnd, men blir nok å fortsette hvis det forsvinner fra Tv2. 

Hvis de er smarte så gjør de dette igjen (eller halv pris på livstid, slik andre har gjort) hvis Britbox forsvinner fra TV2 Play. Mon tro om de fortsatt diskuterer eller om de er enige om at de skilles ad nå? For det er jo digg at ting er samlet, men jeg tror også Britbox er såpass populært at de kan få en del kunder over hvis de tilbyr riktig pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...