Gå til innhold

Har dere noen tips for å unngå å gjøre kvinner ukomfortable når man prøver å finne kjærlighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

f.eks unngå å snakke med kvinner på steder der de er veldig isolert eller ikke har muligheten til å gå vekk fra deg.

Anonymkode: 0acca...0df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke løp etter dem i en mørk bakgate 😂 nei altså si det, normal folkeskikk er jo mer enn nok. Bruk hodet liksom og ta et nei for et nei. 

Anonymkode: 3f289...da6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du virkelig tips til hvordan ikke gjøre damer ukomfortable? Da tror jeg ikke du skal ha for høye forhåpninger.

Anonymkode: e3952...015

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trenger du virkelig tips til hvordan ikke gjøre damer ukomfortable? Da tror jeg ikke du skal ha for høye forhåpninger.

Jeg vil ikke ta sjansen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sliter så mye med sosiale koder så burde du heller jobbe med det fremfor å fokusere på å finne deg same.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det var vel denne responsen du hadde håpet på? Du lærte kanskje at kvinner kan være riktig så utrivelige. Og det i seg selv er en god lærdom! Nå som du har lært dette kan du kanskje også lære å slutte prøve å please dem. Du finner bare kjærligheten om du leter, med mindre en annen finner deg først. Du vil kunne møte på damer som du er utfor her i tråden, men også hyggelige damer. 
Og hvem vet, kanskje finner du henne, og da er alle disse utrivelige damene glemt i en fei. 
Men ja, jeg ville ikke løpt etter dem hverken i en mørk bakgate eller på lyse dagen.

Anonymkode: cedc9...8f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hehe, det var vel denne responsen du hadde håpet på? Du lærte kanskje at kvinner kan være riktig så utrivelige. Og det i seg selv er en god lærdom! Nå som du har lært dette kan du kanskje også lære å slutte prøve å please dem

jeg vil ikke la dette gå utover de gode 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg vil ikke la dette gå utover de gode 

Det går ikke utover dem. Det er dette tankesettet du må få bort. Du ønsker å møte en bra dame som også vil møte deg. Det vil aldri bli ukomfortabelt å si hei til henne. Det vil heller ikke bli ukomfortabelt med et hei for gode damer generelt. Men for damer som over vil det alltid være ukomfortabelt om det ikke er deg de kunne tenke seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...