Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matcha med en fyr fra Sukker.no,Den andre  tenke jeg ville prøve noe nytt.

Tinder er jo egentlig et hook up sted.

Vel jeg matcha med denne fyren ,så koselig, og samtalen flyter lett.

Flere timer chatting, virker så normal, men føler noe er galt, ting han sier.

Og magefølelsen sier og at dette er for godt til å være sant.

Tar kontakt med  Sukker,no og de sier han har blitt raportert før for svindel..

Og at jeg må blokke han..

Skriver med en annen fyr, der spør han om hårfargen min er ekte, har rødt hår.

For han har hørt at vi er så kåte og våte.

Altså tror jeg snart skaffer meg 10 katter og gir opp menn her.

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vel at du bruker sukker.no. Sier seg selv at det er mye diverse der

• Liker 1
Skrevet

Så dritt ❤️jeg er og lei 😂sukker pleide jo være bra 🤔

I kveld fikk jeg melding av en jeg snakker med over ett år siden. Vi møttes aldri da samtalen døde ut. Pen mann men ja lite innhold på en måte. Han spurte om å få møte meg altså i chatten lå jo meldingene og sist han prøvde seg var før påske i fjor 😂🐣

Jeg sa at joda kunne være mulig det men da ønsket jeg å se samtalen fløt litt først. Jeg blir ikke intressert kun pga utseendet. 

Joda svarte han, og der døde det 😂

Altså jeg orker ikke 😂 null innsats er jo ikke nok slenge inn en melding ett år senere. Så skal jeg liksom kaste meg over han ut fra det lille der? Nei takk. 

Ingen sexprat da det skal han ha pluss for, meg ingen prat i det hele tatt når han starter samtalen 🤔skjønner virkelig ikke poenget. 

Er så enig ts er så mye rart får helt fnatt. Har en som er litt slow and stady da. Jevn prat i det minste han har hengt rundt ei stund. Uten å gjøre så mye ut av seg men virker vertfall høflig og normal sånn foreløpig. Jeg er nok ikke sånn veldig intressert men vurderer å si ja til å møte han bare fordi han virker som den mest oppegående av de. Får se, er mange som drar på nå inn mot påske merker jeg 🤔blir nok å prioritere venner og familie så får jeg se om jeg sier ja til feks han mest rolige over tid kansje 🤔🐣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Surdeig skrev (1 time siden):

Matcha med en fyr fra Sukker.no,Den andre  tenke jeg ville prøve noe nytt.

Tinder er jo egentlig et hook up sted.

Vel jeg matcha med denne fyren ,så koselig, og samtalen flyter lett.

Flere timer chatting, virker så normal, men føler noe er galt, ting han sier.

Og magefølelsen sier og at dette er for godt til å være sant.

Tar kontakt med  Sukker,no og de sier han har blitt raportert før for svindel..

Og at jeg må blokke han..

Skriver med en annen fyr, der spør han om hårfargen min er ekte, har rødt hår.

For han har hørt at vi er så kåte og våte.

Altså tror jeg snart skaffer meg 10 katter og gir opp menn her.

Bare å gi opp menn. Ikke noe for deg

Anonymkode: c2c27...bd4

AnonymBruker
Skrevet
-Missi- skrev (35 minutter siden):

Så dritt ❤️jeg er og lei 😂sukker pleide jo være bra 🤔

I kveld fikk jeg melding av en jeg snakker med over ett år siden. Vi møttes aldri da samtalen døde ut. Pen mann men ja lite innhold på en måte. Han spurte om å få møte meg altså i chatten lå jo meldingene og sist han prøvde seg var før påske i fjor 😂🐣

Jeg sa at joda kunne være mulig det men da ønsket jeg å se samtalen fløt litt først. Jeg blir ikke intressert kun pga utseendet. 

Joda svarte han, og der døde det 😂

Altså jeg orker ikke 😂 null innsats er jo ikke nok slenge inn en melding ett år senere. Så skal jeg liksom kaste meg over han ut fra det lille der? Nei takk. 

Ingen sexprat da det skal han ha pluss for, meg ingen prat i det hele tatt når han starter samtalen 🤔skjønner virkelig ikke poenget. 

Er så enig ts er så mye rart får helt fnatt. Har en som er litt slow and stady da. Jevn prat i det minste han har hengt rundt ei stund. Uten å gjøre så mye ut av seg men virker vertfall høflig og normal sånn foreløpig. Jeg er nok ikke sånn veldig intressert men vurderer å si ja til å møte han bare fordi han virker som den mest oppegående av de. Får se, er mange som drar på nå inn mot påske merker jeg 🤔blir nok å prioritere venner og familie så får jeg se om jeg sier ja til feks han mest rolige over tid kansje 🤔🐣

Var det bare hans feil at den døde? Du måtte dra denne samtalen hele tiden?

AnonymBruker
Skrevet

10 ville hester får ikke meg inn på noe dating-app eller nettsted. Er det meninga jeg skal treffe noen så får fader meg skjebnen se til at det skjer :) ellers koser meg med friheten. 

Anonymkode: 11b94...7eb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

10 ville hester får ikke meg inn på noe dating-app eller nettsted. Er det meninga jeg skal treffe noen så får fader meg skjebnen se til at det skjer :) ellers koser meg med friheten. 

Jeg har møtt og blitt kjent med verdens herligste fyr på en dating-app. Så ikke alle apper (eller menn for den saks skyld) er dårlige. Nettdating er nok kommet for å bli. 

Ikke alle trives med å dra ut på by'n for å treffe noen. Jeg kommer ikke i snakk med folk på den måten. 

I tillegg er det svært få som kommer på bankende på døren og spør om en date 😄 Skjebnen har jeg heller ikke noe stor tro på. 

Men for all del; you do you..... 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var det bare hans feil at den døde? Du måtte dra denne samtalen hele tiden?

Det er vell noe med at kommunikasjon er noe av det viktigste for meg i en relasjon. Med noen flyter den helt naturlig av seg selv med andre stopper det opp. Foretrekker nok de relasjonene hvor det er en naturlig flyt hele veien. Er jo de jeg faktisk møter til slutt også. 

Så et punk jeg erfaringsmessig vet er viktig for meg i relasjoner. Noens feil er det vell sånn sett ikke kjemien er vell ikke helt der da men ja jeg syns jo det er snodig ta opp kontakten uten at man har noe særlig nytt å komme med 🤭

Så jo at det hadde dødd ut etter litt små prat sist og. Nå tok han meg faktisk på ordet da og la inn en innsats her nå utover kvelden. Måtte nok bare tenke litt 🤭

Så får se. Jeg pleier ha et åpent sinn så lenge folk er høflige ☺️👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syns det er nedvedigende. Har likt en rekke menn på Hinge og fått null respons på det, er så kjipt å tenke på at de har sett profilen min, sett jeg har likt dem, og så tenkt "nope!" Jeg trenger ikke sånne avvisninger i livet mitt, syns apper er dritt. Jeg skal holde meg helt unna fra nå av, får møte folk naturlig, da føler man seg i hvert fall ikke så avvist hele tida.
Og det er utrolig kjedelig å drive å chatte med folk.
For øvrig kommer alltid menn tilbake, virker som om de bare begynner forfra igjen med den de snakket med sist når de ikke har noen. Fikk plutselig snap fra en jeg chatet litt med på Tinder i sommer. Det er så gjennomskuelig, føler de bare prøver seg og driter helt i om du er dame x eller y.

Anonymkode: 9acfd...05d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bare å gi opp menn. Ikke noe for deg

Du er en man tenker jeg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...