AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Hvis man har vært gjennom ivf og vet nøyaktig dato for befruktning, er det fortsatt ultralyden som fastsetter termindatoen eller befruktning dagen? Anonymkode: 5014a...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Er ivf datoen som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #3 Del Skrevet 4. april Det varierer faktisl litt fra sykehus til sykehus.. Søsteren min fikk beskejd fra ivf-klinikken om at hun måtte krangle på datoen hun fikk på TUL Anonymkode: 5826a...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Både riksen og Ullevål forholder seg til Ivf-datoen. Anonymkode: c0351...574 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april St Olavs har brukt termindato fra OUL uavhengig av ivf. To ivf-barn, siste født i 23, så kan hende de har endret seg. Begge mine har fått termin før ivf-termin, og er begge født før termin. Men min yngste var født 37+1 ifølge termin og 36+2 ifølge ivf-termin. På barsel sa de at vi hadde fått omsorgspenger og ikke mistet de 3 ukene permisjon hvis ungen ble født før 37+0, så det var jo litt kjipt.. Anonymkode: 02e2c...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det varierer faktisl litt fra sykehus til sykehus.. Søsteren min fikk beskejd fra ivf-klinikken om at hun måtte krangle på datoen hun fikk på TUL Anonymkode: 5826a...a60 Det måtte jeg også med første, men fikk klar beskjed av klinikken at det egentlig er ivf datoen som bestemmer. Fikk termin seks dager før på TUL og fødte seks dager over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå