AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Jeg er av den typen som jevnlig sier meg ferdig med Tinder, for så å laste det ned igjen. Det har seg slik at jeg har matchet med den samme jenta hver gang. Enten har hun likt meg først, eller så har jeg likt henne først. Vi har skrevet litt sammen før, men som sagt sletter jeg profilen min fordi jeg blir lei av small talk og Tinder generelt. Nå har vi matchet igjen, så vi er tydeligvis interessert i hverandre. Derfor vurderer jeg nå å starte samtalen med noe à la: «Dette begynner å bli en tradisjon! Kanskje på tide å oppgradere til en faktisk date?» Hva tenker dere? Anonymkode: 99aa5...d33 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april JA!😍👏 så spennende, kjør på!😀 Anonymkode: 5d549...9e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Go for it! Også må du gi oss oppdatering! 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Om du tenker at hun kan være noe for deg så kjør på!!!! Ikke vent. Plutselig så snapper noen andre henne opp, og da er hun borte. Hadde det vært greit eller kjipt synes du? Anonymkode: 7c65d...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april Ja, hvorfor ikke. Men jeg hadde avslått, menn som ikke klarer å chatte i noen uker, møter jeg ikke. Ingen vits å møte noen som ikke har de samme verdiene og fremtidsønskene for eksempel. Anonymkode: 309bf...9e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, hvorfor ikke. Men jeg hadde avslått, menn som ikke klarer å chatte i noen uker, møter jeg ikke. Ingen vits å møte noen som ikke har de samme verdiene og fremtidsønskene for eksempel. Anonymkode: 309bf...9e7 Det er et viktig poeng. Anonymkode: 7c65d...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, hvorfor ikke. Men jeg hadde avslått, menn som ikke klarer å chatte i noen uker, møter jeg ikke. Ingen vits å møte noen som ikke har de samme verdiene og fremtidsønskene for eksempel. Anonymkode: 309bf...9e7 Chatte i noen uker? Folk er forskjellige asså! 😆Jeg er dame og må si jeg mister litt interessen i en fyr om han ikke ber meg ut etter en uke med småprat.. for når man prater med flere matcher og må si det blir litt ensformig etter hvert med uendelig småprating når jeg vet at jeg kun kanskje kommer til å treffe en av ti. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 3. april #8 Del Skrevet 3. april Ja! Go for it! Det er jo åpenbart at dere har fattet interesse for hverandre – like greit å hoppe i det! Lykke til! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. april #9 Del Skrevet 3. april Just do it! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Del Skrevet 3. april Mardina skrev (2 minutter siden): Just do it! 😁 Anonymkode: 7c65d...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet 3. april #11 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg er av den typen som jevnlig sier meg ferdig med Tinder, for så å laste det ned igjen. Det har seg slik at jeg har matchet med den samme jenta hver gang. Enten har hun likt meg først, eller så har jeg likt henne først. Vi har skrevet litt sammen før, men som sagt sletter jeg profilen min fordi jeg blir lei av small talk og Tinder generelt. Nå har vi matchet igjen, så vi er tydeligvis interessert i hverandre. Derfor vurderer jeg nå å starte samtalen med noe à la: «Dette begynner å bli en tradisjon! Kanskje på tide å oppgradere til en faktisk date?» Hva tenker dere? Anonymkode: 99aa5...d33 Ja så spennende😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Del Skrevet 3. april Sett igang på tide, og kos deg på date ☺️ Anonymkode: 0df4c...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er av den typen som jevnlig sier meg ferdig med Tinder, for så å laste det ned igjen. Det har seg slik at jeg har matchet med den samme jenta hver gang. Enten har hun likt meg først, eller så har jeg likt henne først. Vi har skrevet litt sammen før, men som sagt sletter jeg profilen min fordi jeg blir lei av small talk og Tinder generelt. Nå har vi matchet igjen, så vi er tydeligvis interessert i hverandre. Derfor vurderer jeg nå å starte samtalen med noe à la: «Dette begynner å bli en tradisjon! Kanskje på tide å oppgradere til en faktisk date?» Hva tenker dere? Anonymkode: 99aa5...d33 Hvorfor har du ikke bedt henne på date de andre gangene du har matcha med henne? Anonymkode: d1508...881 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor har du ikke bedt henne på date de andre gangene du har matcha med henne? Anonymkode: d1508...881 Hvorfor har ikke hun gjort det da? Begges skyld. Hilsen dame. Anonymkode: e9431...19f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har ikke hun gjort det da? Begges skyld. Hilsen dame. Anonymkode: e9431...19f Jeg skjønner ikke helt hvorfor du svarer, hva har det med noe å gjøre? Anonymkode: d1508...881 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #16 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor har ikke hun gjort det da? Begges skyld. Hilsen dame. Anonymkode: e9431...19f Du er ikke dame. 😂 slutt nå. Anonymkode: 0df4c...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #17 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er av den typen som jevnlig sier meg ferdig med Tinder, for så å laste det ned igjen. Det har seg slik at jeg har matchet med den samme jenta hver gang. Enten har hun likt meg først, eller så har jeg likt henne først. Vi har skrevet litt sammen før, men som sagt sletter jeg profilen min fordi jeg blir lei av small talk og Tinder generelt. Nå har vi matchet igjen, så vi er tydeligvis interessert i hverandre. Derfor vurderer jeg nå å starte samtalen med noe à la: «Dette begynner å bli en tradisjon! Kanskje på tide å oppgradere til en faktisk date?» Hva tenker dere? Anonymkode: 99aa5...d33 Jeg tror jeg ville ha droppet den kommentaren om tradisjon, for først nå tar du initiativ. Tror flere da lett kan tenke tanken om at hun ikke har vært bra nok før nå, kanskje etter at du har søkt etter noe "bedre" først, men så har du mislykkes der... For det er vel den egentlige grunnen til at du ikke tenker på å avtale date før nå? Det viser ikke akkurat noen stor interesse at du knapt orker å skrive sammen en stund i forkant. Ville bare ha spurt om hun kunne tenke seg en date med deg. Anonymkode: d33ef...efa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #18 Del Skrevet 3. april Jeg ville satt pris på et sånt type spørsmål - og sagt ja. S(å mange rare overtenkere her.) Trodde det var hele poenget med datingappene - å faktisk møtes i virkeligheten? Personlig synes jeg å chatte i dagesvis er ganske snork. Vil ikke bruke så mye tid på å potensielt "bygge opp forventninger" på noe jeg kan merke over en times kaffe etter jobb er kjemi eller ei. Så alle er forskjellige! Det med verdier og å vite hva den andre vil før date osv; Om en fyr spør om jeg ser for meg barn allerede på chat før første date, tenker jeg han er litt.. sosialt rar. Samme gjelder andre store spørsmål og verdier jeg tenker er naturlig å prate om litt inn i et bekjentskap og potensielt bli enig om sammen. Jeg vet f.eks. ikke om jeg vil ha barn, men kanskje jeg vurderer om jeg virkelig møter "the one". Anonymkode: 32aef...dda 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 4. april #19 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 19.32): Jeg er av den typen som jevnlig sier meg ferdig med Tinder, for så å laste det ned igjen. Det har seg slik at jeg har matchet med den samme jenta hver gang. Enten har hun likt meg først, eller så har jeg likt henne først. Vi har skrevet litt sammen før, men som sagt sletter jeg profilen min fordi jeg blir lei av small talk og Tinder generelt. Nå har vi matchet igjen, så vi er tydeligvis interessert i hverandre. Derfor vurderer jeg nå å starte samtalen med noe à la: «Dette begynner å bli en tradisjon! Kanskje på tide å oppgradere til en faktisk date?» Hva tenker dere? Anonymkode: 99aa5...d33 Jeg tenker: Hva har du å tape på å spørre om å møtes? Man angrer oftere på ting man ikke har gjort enn på ting man har gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #20 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 19.40): Ja, hvorfor ikke. Men jeg hadde avslått, menn som ikke klarer å chatte i noen uker, møter jeg ikke. Ingen vits å møte noen som ikke har de samme verdiene og fremtidsønskene for eksempel. Anonymkode: 309bf...9e7 Eller så hopper man i det og finner ut av ting før man kaster bort uker med chatting... Anonymkode: ed6bc...f9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå