Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal forhåpentligvis studere spesialpedagogikk til høsten. Har søkt master i spesialpedagogikk på UIO, samt masteren i pedagogisk-psykologisk rådgivning. Har også søkt videreutdanning i spesialpedagogikk på OsloMet og DMMH i Trondheim. Har noen erfaring med disse studiene? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men for mange år siden. Hva lurer du på? :)

Anonymkode: c22ca...65c

Skrevet

Hvordan oppleves kvaliteten på undervisningen? Er det relevant for arbeidslivet? Mye obligatoriske forelesninger? Tenker å kombinere studiene med 50 % jobb + familie og barn :)

AnonymBruker
Skrevet
Krissy2 skrev (28 minutter siden):

Hvordan oppleves kvaliteten på undervisningen? Er det relevant for arbeidslivet? Mye obligatoriske forelesninger? Tenker å kombinere studiene med 50 % jobb + familie og barn :)

Det er så mange år siden jeg studerte, at dette kan jeg ikke svare på, dessverre. PP-rådgivermasteren er jo veldig relevant hvis du ser for deg en fremtid i PP-tjenesten. Ellers er de ulike spesialpedagogiske masterne på UiO spesifikt rettet mot ulike områder, så der bør du velge noe du interesserer deg for. 

Skrevet

Takk for svar :)  Hvordan opplevde du PP-rådgivermasteren på UIO da? hvis det var den du studerte :)

AnonymBruker
Skrevet
Krissy2 skrev (13 minutter siden):

Takk for svar :)  Hvordan opplevde du PP-rådgivermasteren på UIO da? hvis det var den du studerte :)

Det var ikke den jeg tok, men jeg kjenner mange som har tatt den, og de er - så vidt jeg vet - fornøyde.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke den jeg tok, men jeg kjenner mange som har tatt den, og de er - så vidt jeg vet - fornøyde.

Så bra. Satte den på førstevalg, så får bare håpe at jeg kommer inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...