Gå til innhold

Hva kan jeg bruke på tven

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter du bare og ser på barna riper i tven uten at du foretar deg noe? 

Anonymkode: 36fec...574

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er direkte tullete å si. Dette er noe folk uten unger kan finne på å lire ut av seg. 

Anonymkode: 9cc7e...ea4

Tull. Hvordan har det seg at noen foreldres hjem ser ut som et atelier eid av en psykotisk kunstner mens andre hjem ikke har skriblerier over alt? 

Anonymkode: 36fec...574

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Som dere ser har jeg småbarn og tven er full av merker. Hva kan jeg bruke for å vaske det? Kan jeg bruke blå jif spray som er til glass?

20250403_191102.jpg

Anonymkode: 99a93...bae

Du kan starte med mikrofiberklut og lunket vann, hvis det ikke hjelper så kan du prøve med rensemiddel som er beregnet for skjermer. Men det ser ut som at panelet rett og slett har fått riper, er ingenting som hjelper mot riper.

Steg nummer to er å lære ungene at det ikke er lov til å ta på skjermer både hjemme og hos andre, er kjedelig hvis de ødelegger noen andre sin tv.

Hvis steg nummer to ikke hjelper så må du henge tv så høyt opp på veggen at de ikke når opp, alternativt kvitte seg med tv.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det trenger man ikke.

Anonymkode: 7238b...557

Jo man bør faktisk bruke noe som er beregnet på flatskjermer siden panelet er laget av plast og ikke glass, bruker man noe som reagerer kjemisk med plasten så kan man ende opp med en skjerm som er helt blass og ubrukbar.

Anonymkode: d7ad9...796

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 9.30):

Det er direkte tullete å si. Dette er noe folk uten unger kan finne på å lire ut av seg. 

Anonymkode: 9cc7e...ea4

Hehe, jeg har tre voksne barn. Jeg og mannen min oppdro dem ordentlig. De klasset ikke på ting, og de hadde ikke skitne hender. Vi lærte dem også å rydde opp etter seg når de lekte. 

Anonymkode: 7238b...557

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...