AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Jeg måtte si opp min forrige jobb pga et giftig arbeidsmiljø som jeg ikke klarte lenger. Nå søker jeg nye jobber og er redd for at det at jeg sa opp forrige jobb uten å ha noe å gå til vil ødelegge for meg Hva sier jeg i intervjuet dersom jeg får spørsmål om hvorfor jeg sa opp? Noen andre her som har erfaringer rundt dette og har noen råd å gi meg? ❤️ Anonymkode: 89b40...3be
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Det er lettere å svare, hvis du sier noe om hva slags type jobb det er? Anonymkode: f3695...1f7
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Vær ærlig og si at du mistrives med miljøet. det er mye bedre enn å begynne med løgner, plutselig forsnakker du deg og møter deg selv i døra. Anonymkode: 9b2d6...c79
Hareena Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Å klage på forrige arbeidsplass er ikke et sjakktrekk i jobbintervju. En halvsannhet er bedre, du har lyst til å skaffe deg bredere erfaring, ønsker kortere arbeidsvei, litt for rutinepreget og ønsket forandring, følte for miljøforandring for ikke å gå i samme tralten, ønsket nye muligheter og tenkte det var lettere å få ny jobb hvis du kunne starte raskt. For dere som mener at ærlighet varer lengst, vel som regel ja, men ikke alltid hvis du ønsker å bli ansatt. Beklager. 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Aldri, bedre å få sparken. Da får du ihvertfall penger. Anonymkode: 959dd...61b
Chantielle Skrevet 6. april #6 Skrevet 6. april Ryddet for latterliggjøring,avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå