Gå til innhold

Er Miami et familievennlig reisemål?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig 😅 har vært der mange ganger, og hatt det veldig fint, men hadde aldri dratt til Florida nå. Husk pistol i veska liksom. 

Anonymkode: d0c9d...a74

Er det faktisk så mye verre i Florida nå enn før, selv for hvite nordmenn liksom? Hva kan skje? Nå er jeg veldig i tvil om vi tør dra likevel….

Anonymkode: 12dea...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det faktisk så mye verre i Florida nå enn før, selv for hvite nordmenn liksom? Hva kan skje? Nå er jeg veldig i tvil om vi tør dra likevel….

Anonymkode: 12dea...685

Jeg hadde lett dratt. Sannsynligheten for at noe skal skje er veldig lav. 

Anonymkode: 13528...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mange ganger i USA, men bare 1 gang i Florida. 

Leide et stort hus (av en nordmann) i en «gated community» i Kissimmee utenfor Orlando. 10-12 minutter kjøring fra Disney/Universal. Perfekt beliggenhet om man skal tilbringe noen dager i diverse parker.

Både voksne og barn elsket det. 

Skal da sies at vi hadde 4 dager med billetter som gjorde at vi kunne gå inn og ut av Universal og alle Disneyparkene som vi ville i løpet av de 4 dagene, i tillegg til at vi slapp alt av køer i alle parkene i 4 hele dager. Vi ble geleidet rett inn i alle attraksjoner vi ville, når vi ville. Jeg så jo køene over alt, så tenker at det bidro sterkt til at vi hadde en så positiv opplevelse i alle parkene de 4 dagene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i 2018,  i Kissimee i 2 uker og 1 uke i Miami. Ikke det helt store, veldig charter aktig. Masse folk over alt og skikkelig turistfelle. Ikke verdt pengene! 
Skal du ha feriehus er det ofte et stykke fra restauranter o.l så en er avhengig av bil. 
digget besøk på Nasa, Everglades var ok, parkene var et mareritt av folk. 
Miami var en helt gjennomsnittlig by. Var der 4th of July, men ikke noen opptur av den grunn.

Reiser ikke tilbake. 
hadde med barn på 6, 14 og 16. Tror ikke de var så begeistret heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...