Gå til innhold

Ghostet av han jeg holdt på med, jeg skjønner ingenting

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

KallePils skrev (11 minutter siden):

Poenget ditt er en feilslutning.

Jeg er enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KallePils skrev (4 minutter siden):

Nei, men du både kan og bør minimere risiko.

Gjør du ikke det er det ikke synd på deg. 🤷‍♂️

Tja. Jeg har sympati med de som opplever noe vondt, men det er viktig å flytte fokuset og finne løsninger. Dersom man lar seg fange i tankene med «forferdelig menneske som lurte meg» så er det lite konstruktivt. Det handler om å flytte fokuset litt. Ok så var det en vond opplevelse at det skjedde - ok så da neste gang så venter man med sex 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel hvis han bare var blid så kort trenger du vel ikke et forum til å fortelle deg at du ble dumpa. 

Anonymkode: 647dd...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 minutter siden):

Tja. Jeg har sympati med de som opplever noe vondt, men det er viktig å flytte fokuset og finne løsninger. Dersom man lar seg fange i tankene med «forferdelig menneske som lurte meg» så er det lite konstruktivt. Det handler om å flytte fokuset litt. Ok så var det en vond opplevelse at det skjedde - ok så da neste gang så venter man med sex 

Tjaaa… er det ikke også grenser for hvor dumt noen kan stelle seg, gjerne nærmest bare på trass, før det egentlig blir litt fristende å istedet spørre dem om de lærte noe av dette?

Kan hende jeg bare er en forferdelig fyr, og sikkert godt mulig når jeg tenker meg om, men jeg tror da ikke at dette er så veldig kontroversielt?

Endret av KallePils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (48 minutter siden):

Nei, men du både kan og bør minimere risiko.

Gjør du ikke det er det ikke synd på deg. 🤷‍♂️

Jeg har aldri utsatt meg for risiko når det kommer til dating. Jeg tar mine forhåndsregler. Dessuten er det som sagt et fåtall som er synsk. 

Dessuten handler ikke denne tråden om meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri utsatt meg for risiko når det kommer til dating. Jeg tar mine forhåndsregler. Dessuten er det som sagt et fåtall som er synsk. 

Dessuten handler ikke denne tråden om meg. 

Jeg tror det er mindre enn et fåtall.

Anonymkode: cf36e...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er uenig med de som mener at vi kvinner konsekvent skal holde oss unna sex på første date. Jeg er 32 og har tre lengre forhold bak meg (inklusivt mitt nåværende) og jeg lå med alle på første date av ren god kjemi. Det å ligge med hverandre trenger ikke å ha betydning, samtidig har menn (og kvinner) det man kaller for «post nut clarity». Jeg har selv opplevd det et par ganger, samboer har opplevd det mange ganger. Uansett grunn er det råttent å bare ghoste, det er det verste man kan gjøre i en slik setting. Å sende en melding koster veldig lite og man beholder enda verdigheten sin. 

Anonymkode: b1f6c...122

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghosting er jo desverre nesten blitt den nye normalen...Det er en lettvint måte å komme seg unna en konfrontasjon. 

Har også opplevd det, og det føles selvfølgelig kjipt. Man tenker jo som deg, "hvorfor kunne han bare ikke sagt noe?" Det er jo ikke værre enn å skrive at "Hei, jeg ble visst litt kjapt revet med her. Det var hyggelig å bli litt kjent med deg, men kjenner at dette likevel ikke er noe jeg ønsker å drive videre. Beklager det. Lykke til videre"

Er jo ikke værre enn det. Likevel så klarer mange ikke engang det. Har selv kjent på trangen til å ghoste også. Når man egentlig ikke kjenner personen så godt, så kjenner man heller ikke det ansvaret for å ville den andre vel. Det blir litt kynisk. Lettere å bare svosj, slett, vekk...problem ute av verden. 

Det tar tid å bli kjent med noen. Og selv om jeg har falt for love-bombing opp til flere ganger, så faller det somregel alltid sammen som et korthus. Folk jakter rushet, adrenalinet, begjæret, den kortsiktige belønningen. 

Ikke ta det personlig. For han kjente deg jo ikke. Er sikker på at du har masse å gi til den rett TS, så ikke la dette knekke deg eller hindre deg i å gå videre. 

Men ta det med i sekken. Det er ikke nødvendigvis et godt tegn å kjenne på en umiddelbar kjemi og seksuell tiltrekning. Et solid og seriøst forhold må bygge sten for sten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...