Gå til innhold

Ghostet av han jeg holdt på med, jeg skjønner ingenting

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn som han har overgreps tendenser, vær glad du er kvitt han. 

Anonymkode: afc06...4cd

Nå har også jordmødre fått stempelet som voldtektsovergripere, så nå er verden mørk for kvinner

– Jordmødre voldtar ikke fødende kvinner

Kjenner jeg begynner å bli mektig lei kvinner 

Anonymkode: b6e5a...462

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nå har også jordmødre fått stempelet som voldtektsovergripere, så nå er verden mørk for kvinner

– Jordmødre voldtar ikke fødende kvinner

Kjenner jeg begynner å bli mektig lei kvinner 

Anonymkode: b6e5a...462

Ikke bland disse to sakene sammen. Du kan begynne knulle menn om du er så lei kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gi eller få sex eller ha... Ghosting er uansett forferdelig

Anonymkode: 09256...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja menn som må lure kvinner og leke interessert og genuin istedenfor for å være ærlig om hva han søker, har sterke overgreps tendenser. Som kvinne føles det nærmest som overgrep. Det er det mest taper aktige patetiske du kan gjøre. Ekte kjekkaser trenger ikke spille slik spill og gå rundt gjøre kvinner skeptiske og gi dem trust issues. Ekte menn kan være ærlige og møte andre som søker det samme. 

Han karen der er en overgriper. Vær glad du er kvitt han ts. 

Dette er på høyde med hun aktivksten som mener å ha blitt voldtatt av jordmor på fødestua som sjekket åpningen hennes med fingeren. 

Anonymkode: e4bec...865

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fyren er selvsagt et feigt null, så greit at TS slipper mer kontakt fra den kanten.

Men, jeg synes det er mer enn merkelig at enkelte damer synes det er en god ide å ha sex på første møte med et fremmed menneske. Da virker man helt desperat.

Likevel, det kommer til å dukke opp identiske tråder omtrent hver eneste uke, så man snakker for døve ører.

Anonymkode: 7cdbd...d16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å forsvare oss menn, men kanskje mer å forklare oss. 

Ganske mange menn er på utkikk etter kun kortvarige forhold, eller bare "legge ned" byttet, men det hjelper ikke å si dette direkte, for de kvinnene som kun ønsker seg sex kan velge og vrake blant menn. Da er løsningen og vise at man er seriøs og si at man er på jakt etter langvarig forhold, og om man er åpen og nysgjerrig, så lærer man seg ganske fort triksene i boka, og kan få til dette enkelt. Jeg tror det er vanskelig å se forskjell på de som er seriøse og de som bare er på utkikk etter et ligg, og som enkelte påpeker, så tror jeg ikke at det å vente med å få sex er en løsning, for jeg tror om du er en player, så stikker du uansett. 

Men ghosting er en vederstyggelighet, og dette fører ikke noe godt med seg og forsterker bare sviket. 

Som en sidenote, jeg har avsluttet dating fordi den jeg dater har ventet med sex, selv om vi begge vil. Det føles som man bruker det som et pressmiddel, og da tenker jeg desverre at det vil fortsette i et forhold. 

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er på høyde med hun aktivksten som mener å ha blitt voldtatt av jordmor på fødestua som sjekket åpningen hennes med fingeren. 

Anonymkode: e4bec...865

Det er to ulike saker. 

jordmor ghoster ikke etter å ha stappa fingeren i fitta. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts er da et voksent menneske, ikke en premie. Hun valgte å ha sex fordi hun ønsket å ha sex. Hun ble ikke «utnyttet» - hun fikk sex like mye som han fikk sex. Og ingen normalt oppegående kvinne ville valgt å ha sex dersom hun ikke ønsket å ha sex og fikk noe utav å ha sex.

Dette er ikke 1950-tallet der kvinner kun har sex for å «få seg en mann og bli forsørget». Normalt fungerende kvinner har sex fordi de liker å ha sex. Og kun bare derfor. 

Ts: spiller det noen rolle? Ville du ha fått mer avslutning om han sendte en melding der det feks stod «har tenkt på det og er ikke interessert likevel nå når vi er blitt kjent»? Eller ville det ha åpnet nye behov? Ja, et «takk for laget» ville vært normalt høflig. Ikke alle er normalt høflige (faktisk er flertallet av oss på normalen ganske frekke).

Anonymkode: efa7d...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har holdt på med en mann i midten av 30 årene. Første gang vi møttes hadde vi sex da tonen var så bra, og det føltes så naturlig. Vi var da sammen i mange timer. Etter det snakket vi mye på tlf, både samtaler og meldinger. Han virker veldig interessert, brydde seg om meg, var flørtende, sendte kysse og hjertetegn og vi pratet så fint og naturlig. Så møttes vi igjen, fant på noe først og så hadde vi sex etterpå. Etter sexen så kjørte han meg hjem, holdt meg da på låret og i hånda, og kysset meg når jeg skulle gå. Fikk en god natt melding med kyssetegn. Dagen etter hørte jeg ikke noenting. Jeg lot det gå en del timer for og ikke virke masete selvom jeg fikk en rar magefølelse, vanligvis hørte jeg fra han allerede i det han sto opp. Når kvelden kom sendte jeg han en melding, den åpnet han aldri. Sendte han en ny melding på heller sms dagen etter, denne svarte han heller aldri på. Jeg skrev igjen at hvis han heller ville være venner så var dette i orden. Nå er det to dager siden, og jeg skjønner at jeg aldri kommer til å høre fra han igjen. 

Jeg skjønner ikke noenting. Det hadde vært mye bedre å bare få en melding om at han ikke ønsket mer, for nå sitter jeg med ubesvarte spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan han gikk fra så interessert når vi skilte lag siste gang, til ingenting dagen etterpå. Hva er greia med disse gutta? Hvis han bare hadde vært ute etter sex så hadde vel han droppet meg etter første gangen med sex, men han var mer gira etter første gangen. Jeg fatter ingenting. Jeg forventet mer av en voksen mann også. Eier ikke disse mennene samvittighet? 

Anonymkode: b5ad6...4b4

Han fikk det han ville ha. Enkelt og greit. 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

"Gi" sex? Er det noe vi deler ut? 

Anonymkode: cf5a6...e2e

I forhold til uforpliktende sex er svaret ja.

Kvinners seksualitet er knapphetsgodet i "markedet", mens menns seksualitet er i direkte problematisk overflod.

Så ja, det er kvinner som innvilger uforpliktende sex.

… visste du virkelig ikke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kan menn gi sex og eller er det bare kvinner? 

Anonymkode: cf5a6...e2e

I prinsippet ja.

Men det forutsetter et "marked" der det er menns seksualitet som er knapphetsgodet.

Og det finnes vel ikke i praksis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har holdt på med en mann i midten av 30 årene. Første gang vi møttes hadde vi sex da tonen var så bra, og det føltes så naturlig. Vi var da sammen i mange timer. Etter det snakket vi mye på tlf, både samtaler og meldinger. Han virker veldig interessert, brydde seg om meg, var flørtende, sendte kysse og hjertetegn og vi pratet så fint og naturlig. Så møttes vi igjen, fant på noe først og så hadde vi sex etterpå. Etter sexen så kjørte han meg hjem, holdt meg da på låret og i hånda, og kysset meg når jeg skulle gå. Fikk en god natt melding med kyssetegn. Dagen etter hørte jeg ikke noenting. Jeg lot det gå en del timer for og ikke virke masete selvom jeg fikk en rar magefølelse, vanligvis hørte jeg fra han allerede i det han sto opp. Når kvelden kom sendte jeg han en melding, den åpnet han aldri. Sendte han en ny melding på heller sms dagen etter, denne svarte han heller aldri på. Jeg skrev igjen at hvis han heller ville være venner så var dette i orden. Nå er det to dager siden, og jeg skjønner at jeg aldri kommer til å høre fra han igjen. 

Jeg skjønner ikke noenting. Det hadde vært mye bedre å bare få en melding om at han ikke ønsket mer, for nå sitter jeg med ubesvarte spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan han gikk fra så interessert når vi skilte lag siste gang, til ingenting dagen etterpå. Hva er greia med disse gutta? Hvis han bare hadde vært ute etter sex så hadde vel han droppet meg etter første gangen med sex, men han var mer gira etter første gangen. Jeg fatter ingenting. Jeg forventet mer av en voksen mann også. Eier ikke disse mennene samvittighet? 

Anonymkode: b5ad6...4b4

Det er lurt å vente med sex til man blir såpass kjent at følelsene begynner å storme. Gjør ikke følelsene det var det feil fyr og du trenger ikke ligge med ham, er fyren gryende forelsket og dere har sex, kommer han IKKE til å stikke. 

Anonymkode: c5b92...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ts er da et voksent menneske, ikke en premie. Hun valgte å ha sex fordi hun ønsket å ha sex. Hun ble ikke «utnyttet» - hun fikk sex like mye som han fikk sex. Og ingen normalt oppegående kvinne ville valgt å ha sex dersom hun ikke ønsket å ha sex og fikk noe utav å ha sex.

Dette er ikke 1950-tallet der kvinner kun har sex for å «få seg en mann og bli forsørget». Normalt fungerende kvinner har sex fordi de liker å ha sex. Og kun bare derfor. 

Ts: spiller det noen rolle? Ville du ha fått mer avslutning om han sendte en melding der det feks stod «har tenkt på det og er ikke interessert likevel nå når vi er blitt kjent»? Eller ville det ha åpnet nye behov? Ja, et «takk for laget» ville vært normalt høflig. Ikke alle er normalt høflige (faktisk er flertallet av oss på normalen ganske frekke).

Anonymkode: efa7d...f91

TS lurer på hva hun gjorde feil, det er det vi forsøker å diskutere her.

Ikke ligg med folk du ikke har følelser for er egentlig konsensus :) 

Anonymkode: c5b92...7fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mardina skrev (13 timer siden):

Lære hva da? Ghosting er aldri greit....uansett! Det er vondt å oppleve. 

det er et budskap, kanskje ikke så direkte som "jeg vil kun pule deg etpar ganger og så er jeg ferdig" men like fullt et budskap, om det er så vondt å oppleve så ikke sett seg selv i en situasjon som den TS beskriver. Vær mer tilbakeholden og forsiktig. 

Anonymkode: 0f94b...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke ha sex første 2 måneder under datingfasen. 

Underveis utelukker du de som er ute etter sex og de som er seriøse. 

De som er ute etter sex blir for utålmodig og gir opp, eventuelt blir så desperat etter sex at de røper seg. 

De som er ute etter forhold og baserer sin relasjon til deg med følelser, vil selvfølgelig "vente" på deg. For sex er ikke viktigst, det er det du som er.

Ikke selg dere billig, og la drittsekker som puler rundt herje med dere! 

Anonymkode: 6e53d...ece

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (13 timer siden):

Lære hva da? Ghosting er aldri greit....uansett! Det er vondt å oppleve. 

Aldri greit å gjøre innbrudd hos folk heller.

Er det et argument for å ikke låse døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke ha sex første 2 måneder under datingfasen. 

Underveis utelukker du de som er ute etter sex og de som er seriøse. 

De som er ute etter sex blir for utålmodig og gir opp, eventuelt blir så desperat etter sex at de røper seg. 

De som er ute etter forhold og baserer sin relasjon til deg med følelser, vil selvfølgelig "vente" på deg. For sex er ikke viktigst, det er det du som er.

Ikke selg dere billig, og la drittsekker som puler rundt herje med dere! 

Hei, rolig nå… trenger ikke være drittsekk bare fordi man ikke er interessert i noe forpliktende.

Lovet han TS gull og grønne skoger på noe tidspunkt? Eller la hun bare mer i dette enn hva hun faktisk hadde grunn til?

Damer som ikke tar ansvar for egen seksuell adferd er et langt større problem enn "drittsekker".

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KallePils skrev (5 minutter siden):

Hei, rolig nå… trenger ikke være drittsekk bare fordi man ikke er interessert i noe forpliktende.

Lovet han TS gull og grønne skoger på noe tidspunkt? Eller la hun bare mer i dette enn hva hun faktisk hadde grunn til?

Damer som ikke tar ansvar for egen seksuell adferd er et langt større problem enn "drittsekker".

Når man ghoster noen på denne måten så er man drittsekk uansett hvordan du snur og vender på det. 
At han trakk seg unna er forsåvidt greit, men man bør alltid behandle andre med respekt og verdighet og da ty til skikkelige avslutninger. 
Kvinner bør kneppe igjen buksa om de er ute etter noe seriøst for å ikke bli en del av rundligging.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når man ghoster noen på denne måten så er man drittsekk uansett hvordan du snur og vender på det. 
At han trakk seg unna er forsåvidt greit, men man bør alltid behandle andre med respekt og verdighet og da ty til skikkelige avslutninger. 
Kvinner bør kneppe igjen buksa om de er ute etter noe seriøst for å ikke bli en del av rundligging.

Akkurat det er forsåvidt greit nok, men det blir litt vanskelig å "styre unna ghostere". For det der vet du liksom ikke på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har i utgangspunktet ikke gjort noe feil, hun har bare møtt en player som spiller et spill der han framstår som langsiktig og seriøst for å få sex, også har han vært feig og ghostet etterpå. 

Tidlig i min tindererfaring, så møtte jeg på mange kvinner, og var overrasket over hvor enkelt det var å få damene til å drømme om en fremtid med det de mente var en kjekk mann, med interessant liv og som også klarte å prate og vise interesse for den jeg møtte. Det ville vært enkelt å få de til sengs, så jeg er usikker på om jeg har noen råd å komme med, men om det ser ut til å være for bra til å være sant, så kan det være at det er det. (Til informasjon så har jeg aldri hatt et ONS, men har hatt sex på første date flere ganger, og det har da alltid blitt flere møter.)

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...