Gå til innhold

Ghostet av han jeg holdt på med, jeg skjønner ingenting

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva røyker du?

Anonymkode: 33a84...3cb

Prøv igjen! Du kan bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dessverre en historie som er veldig vanlig; både jeg og mine venninner har opplevd dette flere ganger. 

Ikke vet jeg hvor de gjemmer Oscar-statuetten sin, men noen av opplevelsene har virkelig satt sine spor. 

Anonymkode: e9d0c...881

• Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen mangler grunnleggende folkeskikk intet mer eller mindre. Der er helt greit å ikke vil noe mer enn logging, men da sier man fra om det. Denne fyren tror jeg har lyst til å få deg hekta. Jeg ville holdt meg langt unna han. 

Anonymkode: 2da03...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (11 minutter siden):

Da må du lese mer KG, disse sviktede kvinnene som lurer på hvor mannen ble av, dukker opp hver eneste uke.
Det de stort sett har til felles er at mannen fikk sex på første/andre date.

Igjen, kvinner gir ikke sex, kvinner har sex. Menn får ikke sex, de har sex. Det er ikke noen overrekkelse av noe her. 

Anonymkode: cf5a6...e2e

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

"Gi" sex? Er det noe vi deler ut? 

Enig

Da kan man vel like gjerne si at det er mannen som gir, eller hva? Det skal i hvert fall ikke handle om første gangen at bare den ene gir, vel?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Igjen, kvinner gir ikke sex, kvinner har sex. Menn får ikke sex, de har sex. Det er ikke noen overrekkelse av noe her. 

Men ikke klag på at en mann ikke vil ha annet enn sex . Da er det vel ikke noe problem? Men for TS er det er problem, fordi hun trodde det lå mer i det. Og mannen visste at han måtte oppføre seg som det..for å ha sex. .

Men bare lek dum og blond, woke og bli pult. Fint det..men når det skjer for 100 gang så burde noen sammenhenger gå opp for deg. Kanskje?

Anonymkode: 044b7...419

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er nok en av to ting som har skjedd her. 

1: Du var en av mange og han valgte en av de andre fremfor deg. 
2: Du var et midlertidig ligg til noe bedre dukket opp. 

Og nå har du lært hvorfor du ikke skal ligge på første, andre eller tredje date. 

Anonymkode: f4b63...6e4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har holdt på med en mann i midten av 30 årene. Første gang vi møttes hadde vi sex da tonen var så bra, og det føltes så naturlig. Vi var da sammen i mange timer. Etter det snakket vi mye på tlf, både samtaler og meldinger. Han virker veldig interessert, brydde seg om meg, var flørtende, sendte kysse og hjertetegn og vi pratet så fint og naturlig. Så møttes vi igjen, fant på noe først og så hadde vi sex etterpå. Etter sexen så kjørte han meg hjem, holdt meg da på låret og i hånda, og kysset meg når jeg skulle gå. Fikk en god natt melding med kyssetegn. Dagen etter hørte jeg ikke noenting. Jeg lot det gå en del timer for og ikke virke masete selvom jeg fikk en rar magefølelse, vanligvis hørte jeg fra han allerede i det han sto opp. Når kvelden kom sendte jeg han en melding, den åpnet han aldri. Sendte han en ny melding på heller sms dagen etter, denne svarte han heller aldri på. Jeg skrev igjen at hvis han heller ville være venner så var dette i orden. Nå er det to dager siden, og jeg skjønner at jeg aldri kommer til å høre fra han igjen. 

Jeg skjønner ikke noenting. Det hadde vært mye bedre å bare få en melding om at han ikke ønsket mer, for nå sitter jeg med ubesvarte spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan han gikk fra så interessert når vi skilte lag siste gang, til ingenting dagen etterpå. Hva er greia med disse gutta? Hvis han bare hadde vært ute etter sex så hadde vel han droppet meg etter første gangen med sex, men han var mer gira etter første gangen. Jeg fatter ingenting. Jeg forventet mer av en voksen mann også. Eier ikke disse mennene samvittighet? 

Anonymkode: b5ad6...4b4

For det første, ikke ha sex på første date. Da gir du det de fleste menn aller helst vil ha og han kan si seg fornøyd med det. 

Jeg har også opplevd det samme nylig. Masse fine meldinger oss i mellom, han sa fine ting om meg osv. Vi møttes riktignok aldri, selv om jeg var frampå og ønsket det. Hver gang jeg hintet om det, så svarte han bare vagt ("du har lyst til det ja...." osv). Etter hvert forstod jeg jo at han mest sannsynlig aldri hadde tenkt å komme å møte meg. 

Nå har jeg ikke hørt et eneste ord fra han siden begynnelsen av august i fjor. Og jeg har innsett at jeg er blitt ghostet. Det er en så utrolig feig ting å gjøre og jeg skjønner meg ikke på folk som gjør det. Samvittighet har de nok neppe. Men jeg kjenner også litt på at jeg er nysgjerrig på hvorfor han jeg drev på med har valgt å gå til det skrittet og ghoste. Selv om jeg nok aldri kommer til å få svar på det. Jeg kommer ikke til å sende noen flere meldinger til han. Det er hans tap at han nå har "mistet" meg, for nå dater jeg en herlig fyr, som jeg vet er interessert og som jeg faktisk har møtt... 🥰 Og som faktisk vil bli kjent med meg. 

Så jeg håper du ikke gir opp dating. Det finnes fine og gode menn der ute, det gjelder bare å finne dem blandt alle idiot-mennene.... 😊

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (1 time siden):

Prøv igjen! Du kan bedre!

Trenger ikke prøve, jeg er tross alt smart nok til å vite at dame har sex, og ikke at de gir sex.

Anonymkode: 33a84...3cb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror du må se litt nøye på hva du tåler. Jeg har teknisk sett blitt ghostet etter flørting og seksuell kontakt - dvs jeg har sendt melding uten å få svar. Men jeg har ikke sittet igjen så sår som du, etter det. Jeg har bare tatt det som tegn på at nå stoppa det for den andre, tatt det til etterretning og gått raskt videre, hadet bra.. Har ikke grunna på hvorfor ol. Det er helt uinteressant når vedkommende ikke vil dele det eller andre ting med meg. Null fokus på han "Caspar"-fyren. Fant meg kjæreste noen uker etterpå.

Anonymkode: d4a80...a53

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har holdt på med en mann i midten av 30 årene. Første gang vi møttes hadde vi sex da tonen var så bra, og det føltes så naturlig. Vi var da sammen i mange timer. Etter det snakket vi mye på tlf, både samtaler og meldinger. Han virker veldig interessert, brydde seg om meg, var flørtende, sendte kysse og hjertetegn og vi pratet så fint og naturlig. Så møttes vi igjen, fant på noe først og så hadde vi sex etterpå. Etter sexen så kjørte han meg hjem, holdt meg da på låret og i hånda, og kysset meg når jeg skulle gå. Fikk en god natt melding med kyssetegn. Dagen etter hørte jeg ikke noenting. Jeg lot det gå en del timer for og ikke virke masete selvom jeg fikk en rar magefølelse, vanligvis hørte jeg fra han allerede i det han sto opp. Når kvelden kom sendte jeg han en melding, den åpnet han aldri. Sendte han en ny melding på heller sms dagen etter, denne svarte han heller aldri på. Jeg skrev igjen at hvis han heller ville være venner så var dette i orden. Nå er det to dager siden, og jeg skjønner at jeg aldri kommer til å høre fra han igjen. 

Jeg skjønner ikke noenting. Det hadde vært mye bedre å bare få en melding om at han ikke ønsket mer, for nå sitter jeg med ubesvarte spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan han gikk fra så interessert når vi skilte lag siste gang, til ingenting dagen etterpå. Hva er greia med disse gutta? Hvis han bare hadde vært ute etter sex så hadde vel han droppet meg etter første gangen med sex, men han var mer gira etter første gangen. Jeg fatter ingenting. Jeg forventet mer av en voksen mann også. Eier ikke disse mennene samvittighet? 

Du skjønner jo en hel del. At han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Du sier at du gjerne skulle hatt en melding hvor han sier at han ikke vil mer. Men hans stillhet sier det samme. Hvorfor får du da en million med spørsmål? 
Hadde du stilt ham så mange spørsmål om han sende deg en slik melding?

Anonymkode: cbf47...c03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som gidder, se de første 10 minuttene her. Forklarer TS sitt problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gratis skrev (22 minutter siden):

For dere som gidder, se de første 10 minuttene her. Forklarer TS sitt problem!

Trenger ikke settle down, bare være ærlige om sine intensjoner. 

Anonymkode: afc06...4cd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke settle down, bare være ærlige om sine intensjoner. 

Hvorfor tenker du han ikke var ærlig her? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig dårlig oppførsel av han å ghoste slik.

Jeg har opplevd ghosting i varierende former, men ikke etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor tenker du han ikke var ærlig her? 

Han sa ikke akkurat at jeg søker kun sex så hører du aldri fra meg igjen, sa han det? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeez. Når skal dere damer lære? Aldri?

Anonymkode: d8277...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han sa ikke akkurat at jeg søker kun sex så hører du aldri fra meg igjen, sa han det? 

Og det er din konklusjon? Det tenker du han visste på forhånd?

Har du alltid endt i forhold med menn du har vist litt interesse for? Og har disse mennene alltid gjort det slutt med deg? Eller kan det kanskje tenkes at også du har sett an noe som du til slutt har funnet ut ikke var så aktuelt likevel… i så fall, var du ærlig om at du skulle være med dem litt før du skulle dumpe dem? 

Kanskje eneste forskjellen her er at han valgte å bli stille fremfor å si det til deg direkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeez. Når skal dere damer lære? Aldri?

Anonymkode: d8277...6d3

Lære hva da? Ghosting er aldri greit....uansett! Det er vondt å oppleve. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at du må snu fokuset ditt her. Så skjedde det som skjedde og da kan finne litt løsninger for å forhindre at det skjer igjen. Du har kontroll over eget liv, du har ansvar for deg selv og beskytte deg selv. Du sier at dere hadde sex første gang dere møtes. Dersom du ønsket mer, så var det lurt å ha sex første gangen dere møttes? Det er en mann som du ikke kjenner, ikke vet noe om, ikke kan noe om. Han kan være ute etter å lure deg eller han kan være seriøs. Du må tenke at du kommer til et punkt der du kjenner han og har tilbragt tid med han, der dere har tillit til hverandre. En annen måte å tenke på det på er vel dersom en mann på bensinstasjonen sier at du må gi han bilnøklene dine for han skal bare kjøre bilen rundt kvartalet, så kjenner du vel litt på en skeptisk? Du kunne ha gitt dem til en venninne, til en forelder, men til en vilt fremmed? Det er litt samme greia her. Sånn sett så har jeg vanskelig for å forstå at folk er mer uforsiktig med hjertet sitt, enn de er med bilnøklene. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...