Gå til innhold

Ghostet av han jeg holdt på med, jeg skjønner ingenting

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har holdt på med en mann i midten av 30 årene. Første gang vi møttes hadde vi sex da tonen var så bra, og det føltes så naturlig. Vi var da sammen i mange timer. Etter det snakket vi mye på tlf, både samtaler og meldinger. Han virker veldig interessert, brydde seg om meg, var flørtende, sendte kysse og hjertetegn og vi pratet så fint og naturlig. Så møttes vi igjen, fant på noe først og så hadde vi sex etterpå. Etter sexen så kjørte han meg hjem, holdt meg da på låret og i hånda, og kysset meg når jeg skulle gå. Fikk en god natt melding med kyssetegn. Dagen etter hørte jeg ikke noenting. Jeg lot det gå en del timer for og ikke virke masete selvom jeg fikk en rar magefølelse, vanligvis hørte jeg fra han allerede i det han sto opp. Når kvelden kom sendte jeg han en melding, den åpnet han aldri. Sendte han en ny melding på heller sms dagen etter, denne svarte han heller aldri på. Jeg skrev igjen at hvis han heller ville være venner så var dette i orden. Nå er det to dager siden, og jeg skjønner at jeg aldri kommer til å høre fra han igjen. 

Jeg skjønner ikke noenting. Det hadde vært mye bedre å bare få en melding om at han ikke ønsket mer, for nå sitter jeg med ubesvarte spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan han gikk fra så interessert når vi skilte lag siste gang, til ingenting dagen etterpå. Hva er greia med disse gutta? Hvis han bare hadde vært ute etter sex så hadde vel han droppet meg etter første gangen med sex, men han var mer gira etter første gangen. Jeg fatter ingenting. Jeg forventet mer av en voksen mann også. Eier ikke disse mennene samvittighet? 

Anonymkode: b5ad6...4b4

• Liker 1
  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 16.12):

Jeg har holdt på med en mann i midten av 30 årene. Første gang vi møttes hadde vi sex da tonen var så bra, og det føltes så naturlig. Vi var da sammen i mange timer. Etter det snakket vi mye på tlf, både samtaler og meldinger. Han virker veldig interessert, brydde seg om meg, var flørtende, sendte kysse og hjertetegn og vi pratet så fint og naturlig. Så møttes vi igjen, fant på noe først og så hadde vi sex etterpå. Etter sexen så kjørte han meg hjem, holdt meg da på låret og i hånda, og kysset meg når jeg skulle gå. Fikk en god natt melding med kyssetegn. Dagen etter hørte jeg ikke noenting. Jeg lot det gå en del timer for og ikke virke masete selvom jeg fikk en rar magefølelse, vanligvis hørte jeg fra han allerede i det han sto opp. Når kvelden kom sendte jeg han en melding, den åpnet han aldri. Sendte han en ny melding på heller sms dagen etter, denne svarte han heller aldri på. Jeg skrev igjen at hvis han heller ville være venner så var dette i orden. Nå er det to dager siden, og jeg skjønner at jeg aldri kommer til å høre fra han igjen. 

Jeg skjønner ikke noenting. Det hadde vært mye bedre å bare få en melding om at han ikke ønsket mer, for nå sitter jeg med ubesvarte spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan han gikk fra så interessert når vi skilte lag siste gang, til ingenting dagen etterpå. Hva er greia med disse gutta? Hvis han bare hadde vært ute etter sex så hadde vel han droppet meg etter første gangen med sex, men han var mer gira etter første gangen. Jeg fatter ingenting. Jeg forventet mer av en voksen mann også. Eier ikke disse mennene samvittighet? 

Anonymkode: b5ad6...4b4

Ekspander  

Han var kun ute etter sex, og du ga han det han ville ha. 

Tidligere her inne så er det noen som har nevnt at de ligger konsekvent tre ganger med hver dame, for ellers så blir damene veldig masete og vil ha forhold. 

Han var en sjarmerende mann som lurte deg, og utnyttet deg dessverre. Jeg vil råde deg til å være mer skeptisk neste gang. Nå har du lært hva det vil si. 

Ikke bruk tid og krefter på ubesvarte spørsmål. Mest sannsynlig vil du aldri få svar på dem. Slike menn vet ikke hva samvittighet er. 

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som han har overgreps tendenser, vær glad du er kvitt han. 

Anonymkode: afc06...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne må du aldri gi sex på første eller andre date. Der er du sjefen, når du senere ønsker forhold så er mannen sjefen.
For alt du vet TS, så kan dette ha vært en "kjekkas" med mange "jern i ilden", du kom til intervju, men fikk ikke jobben 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Gratis skrev (På 3.4.2025 den 16.55):

Som kvinne må du aldri gi sex på første eller andre date. Der er du sjefen, når du senere ønsker forhold så er mannen sjefen.
For alt du vet TS, så kan dette ha vært en "kjekkas" med mange "jern i ilden", du kom til intervju, men fikk ikke jobben 🙄

Ekspander  

"Gi" sex? Er det noe vi deler ut? 

Anonymkode: cf5a6...e2e

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 16.54):

Menn som han har overgreps tendenser, vær glad du er kvitt han. 

Ekspander  

Overgrepstendenser😯 Wow, du må ha brent deg tidligere!

Endret av Gratis
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 16.57):

"Gi" sex? Er det noe vi deler ut? 

Ekspander  

I dating sammenheng, ja. Ikke i et stabilt forhold selvsagt, der det er felles følelser.
Du har vel fått med deg at mange menn dater for å få sex og at noen er dyktigere enn andre?

Endret av Gratis
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Gratis skrev (På 3.4.2025 den 16.57):

Overgrepstendenser😯 Wow, du må ha brent deg tidligere!

Ekspander  

Ja menn som må lure kvinner og leke interessert og genuin istedenfor for å være ærlig om hva han søker, har sterke overgreps tendenser. Som kvinne føles det nærmest som overgrep. Det er det mest taper aktige patetiske du kan gjøre. Ekte kjekkaser trenger ikke spille slik spill og gå rundt gjøre kvinner skeptiske og gi dem trust issues. Ekte menn kan være ærlige og møte andre som søker det samme. 

Han karen der er en overgriper. Vær glad du er kvitt han ts. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.05):

Ekspander  

Har du vurdert terapi?

Anonymkode: 69f5b...66d

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Gratis skrev (På 3.4.2025 den 16.55):

Ekspander  

Er ingen som er sjefer som du så fint kaller det. Det er et samarbeid om man er oppegående mennesker. 

Ts var uheldig og brant seg. Det kan skje den beste.

Noen "playere" synes bare det er stas om dama holder igjen, for da må de vente på "belønningen" sin. De er likefullt drittsekker som han er. Noen får man luket ut etter en natt eller to mens andre kan holde på i månedsvis helt til de får seg et ligg.

Jeg hørte om noen som ventet syv måneder for et ligg, og stakk like fullt etterpå. Det er ingen garanti for noe som helst. Av disse to eksemplene her så vet jeg hva jeg hadde valgt. Mye bedre og rive av plasteret med en gang. Om han da stikker så kan man fortere glemme han. 

Anonymkode: 26745...3ff

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det brutale svaret er at han var ikke interessert i noe annet enn sex, dessverre. Kan være at han var noe interessert i begynnelsen men at interessen dabbet av etter sexen for da var du ikke så «spennende» lenger.

Anonymkode: 64fa8...bc8

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.07):

Har du vurdert terapi?

Anonymkode: 69f5b...66d

Ekspander  

Terapi kan du søke, menn som lurer kvinner for sex er en overgriper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bedriten oppførsel. Gå videre, det er ingen grunn til å forsøke å forstå - det kommer ikke til å skje. Ikke svar når (!) han kontakter deg igjen.

Anonymkode: d03a7...fe2

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.11):

Terapi kan du søke, menn som lurer kvinner for sex er en overgriper. 

Ekspander  

På hvilken måte har ts blitt lurt her? Er damer som lurer menn til sex overgriper også?

Neida, ts, denne mannen er kun en player, og har fått det han ville fra deg. Med mindre han selvsagt har vært i en ulykke, men det er vel ikke den største sannsynlige årsaken akkurat. 

Anonymkode: 148a2...340

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.17):

På hvilken måte har ts blitt lurt her? Er damer som lurer menn til sex overgriper også?

Neida, ts, denne mannen er kun en player, og har fått det han ville fra deg. Med mindre han selvsagt har vært i en ulykke, men det er vel ikke den største sannsynlige årsaken akkurat. 

Anonymkode: 148a2...340

Ekspander  

Ja såklart gjelder det samme kvinner. Overgripere hele gjengen som holder på sånn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Gratis skrev (På 3.4.2025 den 16.59):

I dating sammenheng, ja. Ikke i et stabilt forhold selvsagt, der det er felles følelser.
Du har vel fått med deg at mange menn dater for å få sex og at noen er dyktigere enn andre?

Ekspander  

Hva røyker du?

Anonymkode: 33a84...3cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  Gratis skrev (På 3.4.2025 den 16.59):

Ekspander  

Nei, det er faktisk ikke en slags presang eller vare som kan deles ut, jeg har aldri "gitt" sex til noen. 

Kan menn gi sex og eller er det bare kvinner? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.05):

Ja menn som må lure kvinner og leke interessert og genuin istedenfor for å være ærlig om hva han søker, har sterke overgreps tendenser. Som kvinne føles det nærmest som overgrep. Det er det mest taper aktige patetiske du kan gjøre. Ekte kjekkaser trenger ikke spille slik spill og gå rundt gjøre kvinner skeptiske og gi dem trust issues. Ekte menn kan være ærlige og møte andre som søker det samme. 

Ekspander  

Tull, da vet du ingenting om en mann sin kjønnsdrift. Denne mannen gjorde ikke noe galt utover det at han leker med andre sine følelser. Jeg skal gi deg rett i at han ikke er en ekte mann, som gir andre menn et dårlig rykte.

Endret av Gratis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.08):

Jeg hørte om noen som ventet syv måneder for et ligg, og stakk like fullt etterpå. Det er ingen garanti for noe som helst. Av disse to eksemplene her så vet jeg hva jeg hadde valgt. Mye bedre og rive av plasteret med en gang. Om han da stikker så kan man fortere glemme han. 

Anonymkode: 26745...3ff

Ekspander  

LOL denne personen som holdt på i 7 måneder hadde garantert flere andre han datet samtidig, noen kvinner gir etter tidlig andre litt seinere. Hvis du som kvinne ikke skjønner at mannen ikke er forelsket etter 7 måneder så gjør du en rimelig dårlig jobb.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.20):

Nei, det er faktisk ikke en slags presang eller vare som kan deles ut, jeg har aldri "gitt" sex til noen. 

Kan menn gi sex og eller er det bare kvinner? 

Ekspander  

Da må du lese mer KG, disse sviktede kvinnene som lurer på hvor mannen ble av, dukker opp hver eneste uke.
Det de stort sett har til felles er at mannen fikk sex på første/andre date.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...