AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Jobben ønsker at jeg skal ta master, og jeg skal på møte om dette i morgen. Det er deltid master over fire år. Tror dere at jobben vil tilby full lønn mens jeg studerer, eller er det for mye å forvente? Lønnen vil bli ca. 30% høyere etter utdannelsen. Anonymkode: 8dda1...b2d
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Når jeg tok en master på deltid jobbet jeg fullt ved siden, men fikk fikk fri til lesedager og eksamen. Fikk også stipend på 20-30 000 i to av årene. Men det var en master jeg tok initiativ til selv. Har gått opp flere hundre tusen i lønn i etterkant, men det handler mest om at jeg har gått over i en lederstilling nå. Hva de tilbyr det vil antageligvis ha sammenheng med hva de har tilbudt andre ansatte, og det er det du som vet best. 😊 Anonymkode: e9632...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når jeg tok en master på deltid jobbet jeg fullt ved siden, men fikk fikk fri til lesedager og eksamen. Fikk også stipend på 20-30 000 i to av årene. Men det var en master jeg tok initiativ til selv. Har gått opp flere hundre tusen i lønn i etterkant, men det handler mest om at jeg har gått over i en lederstilling nå. Hva de tilbyr det vil antageligvis ha sammenheng med hva de har tilbudt andre ansatte, og det er det du som vet best. 😊 Anonymkode: e9632...4e2 Wow, godt jobba! Hørtes utrolig slitsomt ut å ta master på deltid + jobbe fulltid. Ble det ikke utrolig slitsomt? Vet ikke om jeg hadde taklet det med to små barn og den berømte tidsklemma, men må si at jeg virkelig er imponert over at du fikk det til 💪 Ts. Anonymkode: a1890...f08
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jobben ønsker at jeg skal ta master, og jeg skal på møte om dette i morgen. Det er deltid master over fire år. Tror dere at jobben vil tilby full lønn mens jeg studerer, eller er det for mye å forvente? Lønnen vil bli ca. 30% høyere etter utdannelsen. Anonymkode: 8dda1...b2d Dersom jobben initierer at du skal ta master bør det jo være flere gulrøtter for deg enn lovnad om 30 % høyere lønn etter endt utdannelse. Hadde bedt om både lønn under samlinger og fri med lønn til lesedager slik at du ikke ender opp med å måtte bruke feriedager til slikt. Som motytelse et det nok ikke usannsynlig at arbeidsgiver krever binding etter endt utdannelse. Anonymkode: 3602b...4dc 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april Vi får det, men bare fri for studiesamlinger og lesedag ved eksamen. Ingen studietid ellers eller noen reduksjon i total arbeidsmengde. Anonymkode: b9ba9...cef
Høna79 Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april Har tatt master på deltid i tillegg til jobb. Verdt å merke seg at det var 100% jobb, samt studiepoeng tilsvarende 50% studium. Samlingsbasert, så fikk fri med lønn dagene med samling (måtte uansett ta igjen jobben) og 3 dager ifbm eksamen. Det var beintøft, men mulig gitt at motivasjon og lysten var der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå