AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Jeg er så kvalm. Jeg får xonvea og det gjorde at jeg slapp å spy over ti ganger om dagen. Men jeg er også så ufattelig sliten. Alt lukter møkk. Jeg orker ikke å leke med datteren vår på 2 år. Jeg har ligget i senga i snart 4 uker. Føler ikke på noe glede, er så trøtt og gørr lei. Prøvde å sitte ute i finværet 22 grader på terrassen. Orker ikke det engang. Sov 8 timer i natt, og så sovna jeg igjen fra 09-14. er bare så trøtt. Noen som har vært gjennom lignende trøtthet og når gikk det over? Anonymkode: cd323...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så kvalm. Jeg får xonvea og det gjorde at jeg slapp å spy over ti ganger om dagen. Men jeg er også så ufattelig sliten. Alt lukter møkk. Jeg orker ikke å leke med datteren vår på 2 år. Jeg har ligget i senga i snart 4 uker. Føler ikke på noe glede, er så trøtt og gørr lei. Prøvde å sitte ute i finværet 22 grader på terrassen. Orker ikke det engang. Sov 8 timer i natt, og så sovna jeg igjen fra 09-14. er bare så trøtt. Noen som har vært gjennom lignende trøtthet og når gikk det over? Anonymkode: cd323...4e3 Jeg ble veldig trøtt av Xonvea. Anonymkode: 6bed4...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så kvalm. Jeg får xonvea og det gjorde at jeg slapp å spy over ti ganger om dagen. Men jeg er også så ufattelig sliten. Alt lukter møkk. Jeg orker ikke å leke med datteren vår på 2 år. Jeg har ligget i senga i snart 4 uker. Føler ikke på noe glede, er så trøtt og gørr lei. Prøvde å sitte ute i finværet 22 grader på terrassen. Orker ikke det engang. Sov 8 timer i natt, og så sovna jeg igjen fra 09-14. er bare så trøtt. Noen som har vært gjennom lignende trøtthet og når gikk det over? Anonymkode: cd323...4e3 Har vært gjennom det samme ja. Uke 9 og 10 var værst, men tror ikke jeg klarte å kutte kvalmestillende helt før rundt uke 14 (trappet ned). Har fortsatt kvalmebølger nå i uke 19, men er mer våken og klar i hodet, klarer å gå i normalt tempo (slet og med bevegelse og lå nede masse. Gikk jeg var det i sneglefart). Klarer å fungere sånn noenlunde rundt halve dagen nå, men legger meg tidlig enda pga trøtthet. Legg lista _lavt_ nå. Det går over❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Jeg var helt lik. Helt grusomt. Man mister helt livsgleden av det greiene der. Men det går heldigvis over og er ikke for alltid❤️ Jeg bare sov når jeg måtte og gjorde det kroppen ville. Lager jo tross alt en baby som krever enormt mye energi Anonymkode: d0b6b...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kll Skrevet 7. april #5 Del Skrevet 7. april Føler med deg! Jeg var så kvalm , sliten , trøtt og tiltaksløs som gravid. Helt sykt. Kunne stå opp og legge meg i sengen og sovne en time etterpå. Sovnet på jobb, på tog. Var helt zombie. Nå som jeg har født og fått den gamle kroppen min tilbake merker jeg hvertfall hvor sykt stor forskjell det er. Bare prøv å senk forventningene dine og ro helt ned. Jeg klarte knapt å ta ut av oppvaksemaskinen når jeg kom hjem fra jobb (jobbet etterhvert 50%) var helt skutt. Unntakstilstand i livet ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.16): Jeg er så kvalm. Jeg får xonvea og det gjorde at jeg slapp å spy over ti ganger om dagen. Men jeg er også så ufattelig sliten. Alt lukter møkk. Jeg orker ikke å leke med datteren vår på 2 år. Jeg har ligget i senga i snart 4 uker. Føler ikke på noe glede, er så trøtt og gørr lei. Prøvde å sitte ute i finværet 22 grader på terrassen. Orker ikke det engang. Sov 8 timer i natt, og så sovna jeg igjen fra 09-14. er bare så trøtt. Noen som har vært gjennom lignende trøtthet og når gikk det over? Anonymkode: cd323...4e3 Hei, TS. Jeg har kommet omtrent akkurat like langt som deg i graviditeten og har det akkurat på samme måte (minus at jeg ikke har barn fra før). Har dessverre startet å spy igjen på Xonvea, alt fra en til fem ganger per dag (som er bedre enn ti ganger på det verste). Er sykmeldt og sengeliggende og har fått med meg at det er sol ute men har ikke hatt sjans til å gå ut. Håper virkelig det snart kan gå over. Blir også ekstremt søvnig av medisinen, kan fint sove tre ganger i løpet av dagen, en time hver omgang… Helt håpløst. Anonymkode: 7bf67...dd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå