AnonymBruker Skrevet 3. april #61 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.29): Hepatitt c er sjelden, at sjansen for å smittes slik er statistisk minimal. Hva er hans forklaring? Er resultatet dobbeltsjekket? Anonymkode: 977b1...523 Ekspander Det er jo ikke slik at tatovører sjekker kundene for noe som helst av sykdom. Det er åpenbart at det er kunder som er smittet av hva som helst, og man kan ikke forvente at de steriliserer noe som, selv om de bruker nye nåler. Anonymkode: 531db...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #62 Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (På 3.4.2025 den 18.49): Mange grunner til Hepatitt da jeg jobba som graver på Kirkegård måtte vi ta Hepatittvaksine Ekspander Jeg skulle svare det samme. Mannen min jobber som rørlegger, og på grunn av oppdragene han kan måtte ta på seg var hepatittvaksine sterkt anbefalt fra lege, og påkrevd fra arbeidsgiver. Anonymkode: 807b3...654 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #63 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.29): Hepatitt c er sjelden, at sjansen for å smittes slik er statistisk minimal. Hva er hans forklaring? Er resultatet dobbeltsjekket? Anonymkode: 977b1...523 Ekspander Alle narkomane har jo tatoveringer. Hvorfor er det mindre sannsynelig enn å dele sprøyte eller bli tatt i toeren? Anonymkode: 531db...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janik98 Skrevet 3. april #64 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 18.37): Du skjønner ikke hvorfor dette er litt tvilsomt? Hvis min mann hadde fått hepatitt c, hadde sjansen for at han hadde gjort noe bak ryggen min vært svært stor. Og TS tror mannen skjuler noe.. ergo, han er ikke til å stole på. Hun har heller ikke forlatt skuta, har hun? Eller sagt noe som helst om det? Anonymkode: 0d865...c30 Ekspander Men TS sier jo at mannen har tatoveringer. Det er høyere sannsynlighet for at han fikk hepatitt c for mange år siden, og nå flere år senere slår viruset ut, Ts sier jo selv at han har lever problemer nå. Det står jo på Helsenorge at de fleste bærer viruset i mange år før det skader leveren. Slutt å spre sånn utroskap frykt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #65 Del Skrevet 3. april Om han f.eks. jobber med avløp kan han riskere å bli smittet Anonymkode: 8c198...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #66 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 18.53): Jeg skulle svare det samme. Mannen min jobber som rørlegger, og på grunn av oppdragene han kan måtte ta på seg var hepatittvaksine sterkt anbefalt fra lege, og påkrevd fra arbeidsgiver. Anonymkode: 807b3...654 Ekspander Har jobba 15 år som rørlegger uten det ble ikke påkrevd eller betalt av arbeidsgiveren, kostet jo penger som vedkommende ikke ville betale Anonymkode: 8c198...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #67 Del Skrevet 3. april Har han noen gang blitt behandlet på sykehus eller lignende i utlandet? Man trenger ikke reise langt utenfor Norges grenser før risikoen for blodsmitte er større enn her. Blant annet fordi at det er mye utstyr som brukes flere ganger, som her i landet er engangsutstyr. Vil også legge til at min eks testet positivt for Hepatitt C en gang (ble testet grunnet langvarige mageproblemer), men ved ny test var resultatet negativt. Anonymkode: 76694...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #68 Del Skrevet 3. april Det kan være mange grunner til at han har fått dette, jeg tror det med utroskap skal du slå ifra deg, sjansen for smitte av sex er svært sjelden. Det viktigste nå er å få han så frisk som han kan bli. Håper det går bra. Anonymkode: 894cf...125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #69 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 17.28): Ts her. Begynte å tenke på en ting. Vi har tenåringsbarn. Blir vi meldt til barnevernet når han har testet positivt på dette? Anonymkode: 87b00...b57 Ekspander Nei!! 😅 Anonymkode: 00e88...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #70 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 18.37): Du skjønner ikke hvorfor dette er litt tvilsomt? Hvis min mann hadde fått hepatitt c, hadde sjansen for at han hadde gjort noe bak ryggen min vært svært stor. Og TS tror mannen skjuler noe.. ergo, han er ikke til å stole på. Hun har heller ikke forlatt skuta, har hun? Eller sagt noe som helst om det? Anonymkode: 0d865...c30 Ekspander Takk for støtten❤️ts Anonymkode: 87b00...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #71 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 18.55): Om han f.eks. jobber med avløp kan han riskere å bli smittet Anonymkode: 8c198...804 Ekspander Han er arbeidsledig nå, har jobbet i kantine før. Ts Anonymkode: 87b00...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. april #72 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 18.53): Jeg skulle svare det samme. Mannen min jobber som rørlegger, og på grunn av oppdragene han kan måtte ta på seg var hepatittvaksine sterkt anbefalt fra lege, og påkrevd fra arbeidsgiver. Anonymkode: 807b3...654 Ekspander Ja også en grunn for at man må ha Hepatittvaksine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #73 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 18.35): Nei han har ikke det.ts Anonymkode: 87b00...b57 Ekspander Ok, da har han sikkert kjøpt sex av en rusmiddelavhengig som injiserer og bærer smitte. Anonymkode: c544e...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #74 Del Skrevet 3. april Kullsyrevann skrev (På 3.4.2025 den 14.26): Enten er han rusmisbruker eller så har han vært utro. Tviler sterkt på en annen forklaring. Ekspander tull får ikke hepatitt c av sex Anonymkode: 6bc61...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #75 Del Skrevet 3. april Tror det var et sykehus i Norge som rundt 2010 hadde greid å bruke samme sprøyte på flere pasienter🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Så man kan ikke utelukke at det kommer fra besøk i helsevesenet heller. Anonymkode: 8b06e...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #76 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 20.21): Tror det var et sykehus i Norge som rundt 2010 hadde greid å bruke samme sprøyte på flere pasienter🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Så man kan ikke utelukke at det kommer fra besøk i helsevesenet heller. Anonymkode: 8b06e...34f Ekspander Kan bli smittet hos tannlegen også 😝 Anonymkode: a20e2...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #77 Del Skrevet 3. april Tidligere rusmisbruker? Trent mye og tatt steroider? tatovering? Trenger ikke ha blitt smitta nå, kan jo ha skjedd for lenge siden. Anonymkode: d0ad0...e9c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå