Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som er på diett. Og det er greit det, men synes det er rart å snakke om hva hun spiser. Hun ringte i stad og vi snakket om forskjellige ting. Så spørr hun om hva jeg skulle ha til middag. Jeg svarte meksikansk gryte. Spurte tilbake og hun svarer: 1 potet, 2 fiskekaker og litt saus. Er det bare meg som synes det er litt rart å svare sånn? 

Anonymkode: 27551...2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ganske sært egentlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har ei venninne som er på diett. Og det er greit det, men synes det er rart å snakke om hva hun spiser. Hun ringte i stad og vi snakket om forskjellige ting. Så spørr hun om hva jeg skulle ha til middag. Jeg svarte meksikansk gryte. Spurte tilbake og hun svarer: 1 potet, 2 fiskekaker og litt saus. Er det bare meg som synes det er litt rart å svare sånn? 

Anonymkode: 27551...2a4

Er det ikke litt selvforklarende hvorfor hun nevner det? 

Anonymkode: cf844...6dd

• Liker 6
Skrevet (endret)

Du har jo svaret i ditt eget innlegg. Hun går på diett og dette er sikkert én av de tingene som opptar henne om dagen, så da svarer hun utfra det. Det er fullstendig vanlig at man parter om det som man for tiden er opptatt av. Hvis man er en god venninne så kommer man med et oppfølgingsspørsmål som viser interesse for venninnen sin, selv om du ikke finner det spesielt interessant selv.  

Endret av ElectricScum
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner noen som alltid snakker om hvor lite de spiser. Det er litt spesielt at HVER gang vi møtes må det nevnes antall måltider og hvor lite som spises. Jeg hadde vært underernært på en slik kost. Vedkommende er rund og slanker seg ikke og jeg har hørt om denne « matplanen» ihvertfall i 15 år.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er på slankekur har man jo mat veldig i hodet for å klare å holde kaloriinntaket nede. Synes det er du som er merkelig som reagerer på det. Vær litt raus da, hun er bare litt ekstra opptatt av mat for tiden!

Anonymkode: f050f...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...