AnonymBruker Skrevet 4. april #21 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff ja, min samboer snakket utrolig mye om sin ungdomskjæreste. Han var gift med en annen i mange år, hun hører jeg ikke så mye pent om. Men stadig får jeg høre om Cathrine ditt og Cathrine datt. Blir irritert og lei meg, føler han ser på henne som den store kjærligheten og kvinnen i sitt liv. Enda det er 39 år siden de var sammen. Hun var så morsom og så talentfull og hun og han gjorde ditt og gjorde datt, og han benytter så mange anledninger til å referere til ting han har opplev sammen ned henne. Han har også sagt at han var mye mer forelsket i henne enn han noen gang har vært i meg. Anonymkode: 33993...87d Ikke 39 år siden, jeg mente å skrive 30 Anonymkode: 33993...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 4. april #22 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har opplevd at de fleste menn har en favoritt ex-kjæreste. Og om hun hadde kommet tilbake i livet deres igjen, så hadde de tatt hun tilbake. Stemmer det for noen av dere også? At det vil alltid være den ene jenta som dere hadde sterke følelser for, og som dere aldre kommer til å glemme. På absolutt ingen som helst tenkelig måte i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #23 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff ja, min samboer snakket utrolig mye om sin ungdomskjæreste. Han var gift med en annen i mange år, hun hører jeg ikke så mye pent om. Men stadig får jeg høre om Cathrine ditt og Cathrine datt. Blir irritert og lei meg, føler han ser på henne som den store kjærligheten og kvinnen i sitt liv. Enda det er 39 år siden de var sammen. Hun var så morsom og så talentfull og hun og han gjorde ditt og gjorde datt, og han benytter så mange anledninger til å referere til ting han har opplev sammen ned henne. Han har også sagt at han var mye mer forelsket i henne enn han noen gang har vært i meg. Anonymkode: 33993...87d Og du er sammen med han fordi????? Anonymkode: 9defe...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 4. april #24 Del Skrevet 4. april Jeg kan savne visse ting ved eksene mine. Det er jo en grunn til at man var i lag, og det var en grunn til at det var kjærlighet der. Dette forsvinner jo ikke selv om man slår opp. Det betyr ikke at jeg ville blitt i lag med dem igjen, eller savner dem på en måte som trumfer det jeg har i dag, men mer at jeg setter pris på de gode tingene vi delte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4. april #25 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Trådstarter spør om eks kjærester ikke elskerinner. Les før du svarer. Anonymkode: e316a...5ab Jeg er fremdeles nysgjerrig på hva som er forskjellen. Vær snill å opplys meg. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #26 Del Skrevet 4. april Snok1 skrev (1 minutt siden): Jeg er fremdeles nysgjerrig på hva som er forskjellen. Vær snill å opplys meg. Takk. Så de som har kjæreste men elskerinne på siden så er det ingen forskjell mellom de to relasjonene? Anonymkode: e316a...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #27 Del Skrevet 4. april Jeg er en mann i første halvdel av 30-årene og har det overhodet ikke sånn. Kan heller ikke komme på en eneste kompis av meg som har gitt uttrykk for noe tilsvarende. Jeg skal gifte meg om noen få måneder, og det er absolutt ingen av mine ekskjærester (enten de har slått opp med meg eller motsatt) jeg ville vurdert å blitt sammen med igjen på bekostning av hun som snart blir kona mi. Helt fremmed problemstilling. Ikke at jeg bare har vondt å si om alle ekser eller noe sånt, flere av dem har en hel del fine kvaliteter, men jeg har ingen jeg lengter tilbake til når alternativet er hun jeg har nå. Anonymkode: 77129...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4. april #28 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så de som har kjæreste men elskerinne på siden så er det ingen forskjell mellom de to relasjonene? Anonymkode: e316a...5ab Hvorfor svarer du på et spørsmål med et motspørsmål? Alle romantiske forhold er unike, så svaret er nødvendigvis ja. Tråden handler om forholdet til ekser. Jeg svarer om forholdet til min eks-elskerinne , og blir møtt med at tråden ikke handler om eks-elskerinner, men eks-kjærester. Jeg vil gjerne vite hvorfor og hva som er den prinsipielle følelsesmessige forskjellen. Igjen: På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 4. april #29 Del Skrevet 4. april Jeg her for så vidt en "favoritt" eks, men jeg kunne aldri tenke meg å bli sammen med henne igjen. Det er ikke noe uvennskap mellom oss på noen som helst måte og vi har fortsatt sporadisk kontakt, men det er en grunn til at hun er eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #30 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uff ja, min samboer snakket utrolig mye om sin ungdomskjæreste. Han var gift med en annen i mange år, hun hører jeg ikke så mye pent om. Men stadig får jeg høre om Cathrine ditt og Cathrine datt. Blir irritert og lei meg, føler han ser på henne som den store kjærligheten og kvinnen i sitt liv. Enda det er 39 år siden de var sammen. Hun var så morsom og så talentfull og hun og han gjorde ditt og gjorde datt, og han benytter så mange anledninger til å referere til ting han har opplev sammen ned henne. Han har også sagt at han var mye mer forelsket i henne enn han noen gang har vært i meg. Anonymkode: 33993...87d Nei det hadde jeg ikke giddet. Det at han sa at “ han har vært mer forelska i henne, enn i deg“ Det er så utrolig slemt og trist. Det viser bare at han aldri var over henne, imens dere var sammen. Men har han stoppet å nevne om hun nå? Anonymkode: 5ff85...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #31 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 16.06): Jeg har opplevd at de fleste menn har en favoritt ex-kjæreste. Og om hun hadde kommet tilbake i livet deres igjen, så hadde de tatt hun tilbake. Stemmer det for noen av dere også? At det vil alltid være den ene jenta som dere hadde sterke følelser for, og som dere aldre kommer til å glemme. At dere sammenligner den nåværende kjæresten deres med eksen. Jeg har også opplevd at de guttene som jeg har holdt på med, ender alltid opp med å dra tilbake til eksen som behandlet dem dårlig. Så jeg føler at jeg aldri kan konkurrere eller vinne over den ene eksen, og det er kjip. De pleier også å lyve om at de enten ikke har kontakt med eksen sin, eller har blokket dem. Også jeg finne ut senere at de har snakket med hverandre, bak ryggen min. Anonymkode: 5ff85...61c Nei og Nei. Svaret både jeg og kjæresten har. Det vi har har vi aldri hatt med noe. Forelskelse er ikke nødvendigvis kjærlighet, vi har begge vært storm forelsket i ekser. Vi har noe mye dyrere, det er som at våre sjeler hører sammen,helt unikt og dyp kjærlighet ❤️ Anonymkode: 7bf39...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #32 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei og Nei. Svaret både jeg og kjæresten har. Det vi har har vi aldri hatt med noe. Forelskelse er ikke nødvendigvis kjærlighet, vi har begge vært storm forelsket i ekser. Vi har noe mye dyrere, det er som at våre sjeler hører sammen,helt unikt og dyp kjærlighet ❤️ Anonymkode: 7bf39...2b1 Dypere* Her lever autocorrect ... Anonymkode: 7bf39...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #33 Del Skrevet 4. april De fleste menn faktisk.. 🤔 Anonymkode: 96884...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #34 Del Skrevet 4. april Sånn stupforelsket har jeg kun vært to ganger i mitt liv. Hadde ikke tenkt meg om to ganger hvis en av de tok kontakt med meg for å fortelle at jeg er deres store kjærlighet de aldri glemte. Hadde bydd på en god del utfordringer da begge har en annen nasjonalitet og bor i hvert sitt land. Men flyttet hadde jeg gjort, ingen tvil om det. Anonymkode: 8bb68...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 7. april #35 Del Skrevet 7. april Eksen var mitt livs kjærlighet men jeg hadde ikke tatt henne tilbake da hun er ekstremt emosjonelt ustabil og har en personlighetsforstyrrelse. Men nå som jeg er singel så merker jeg at jeg sammenligner hennes bra sider (og utseende) med damer jeg dater. Er veldig dumt da hun er ekstremt vakker og hennes bra sider er fantastiska og blir nesten uoppnåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå