AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Jeg har opplevd at de fleste menn har en favoritt ex-kjæreste. Og om hun hadde kommet tilbake i livet deres igjen, så hadde de tatt hun tilbake. Stemmer det for noen av dere også? At det vil alltid være den ene jenta som dere hadde sterke følelser for, og som dere aldre kommer til å glemme. At dere sammenligner den nåværende kjæresten deres med eksen. Jeg har også opplevd at de guttene som jeg har holdt på med, ender alltid opp med å dra tilbake til eksen som behandlet dem dårlig. Så jeg føler at jeg aldri kan konkurrere eller vinne over den ene eksen, og det er kjip. De pleier også å lyve om at de enten ikke har kontakt med eksen sin, eller har blokket dem. Også jeg finne ut senere at de har snakket med hverandre, bak ryggen min. Anonymkode: 5ff85...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Jeg har en slik eks, der det var en så fantastisk forelskelse at den var vanskelig å komme over, men der jeg vet at jeg har det bedre uten henne. Men det er bare å jobbe seg over det, og når du finner den rette igjen, så slutter du å tenke på ekser eller at du kan finne noen bedre, og bare lever i forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Fjellmannover190 skrev (20 minutter siden): Jeg har en slik eks, der det var en så fantastisk forelskelse at den var vanskelig å komme over, men der jeg vet at jeg har det bedre uten henne. Men det er bare å jobbe seg over det, og når du finner den rette igjen, så slutter du å tenke på ekser eller at du kan finne noen bedre, og bare lever i forholdet. Var det lenge siden at det ble slutt? Og har du klart å bli forelska i en ny person siden da? Anonymkode: 5ff85...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Nei. Da er det i så fall meg. Jeg blir ikke sammen med menn som ikke er ferdig med eksen. Anonymkode: f9616...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april Jeg er ikke noe redd for at det skal skje. Til tross for 25 år sammen og to barn så er jeg fortsatt favorittdama☺️ Og han er definitivt min favorittmann. Aldri tenkt tanken på å noen ex etter at jeg møtte han. Anonymkode: 1de43...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april For min del er det en grunn til at en ex er en ex.... Jeg hadde ikke tatt noen av mine ekser tilbake. No way! Jeg er en som er ferdig med vedkommende, når det er slutt. Da er fokuset mitt å se framover og ikke bakover. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april Ja jeg føler også at det stemmer, har opplevd begge deler selv, at de er enten stuck på sin eks eller at mine er stuck på meg. Men tror menn bare er rare og det ikke har så mye med hvem de har sterkest følelser for. Stoler ikke på dem , sniker hele gjengen. Anonymkode: e316a...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Del Skrevet 3. april Mardina skrev (Akkurat nå): For min del er det en grunn til at en ex er en ex.... Jeg hadde ikke tatt noen av mine ekser tilbake. No way! Jeg er en som er ferdig med vedkommende, når det er slutt. Da er fokuset mitt å se framover og ikke bakover. Er du mann? Hun snakker om menn. Vi kvinner er som oftest ferdig når vi er ferdig. Menn fungerer ikke helt sånn. Anonymkode: e316a...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. april #9 Del Skrevet 3. april Jeg trodde jeg var over min eks-elskerinne til vi plutselig fikk kontakt igjen etter mange år. Så var ilden der igjen umiddelbart. Nå har vi hatt mange år sammen, og jeg sammenligner ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. april #10 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du mann? Hun snakker om menn. Vi kvinner er som oftest ferdig når vi er ferdig. Menn fungerer ikke helt sånn. Anonymkode: e316a...5ab Godt mulig. Jeg er ikke mann og vet ikke hvordan de tenker. Men sånn som jeg kjenner min siste eks, så hadde han nok neppe blitt sammen med meg igjen. Ikke fordi jeg er så forferdelig, men fordi han vet at jeg er irritert på det han har gjort mot meg. Vi bor i samme by, men jeg orker ikke forholde meg til han... For meg er han en tufs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. april #11 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du mann? Hun snakker om menn. Vi kvinner er som oftest ferdig når vi er ferdig. Menn fungerer ikke helt sånn. Anonymkode: e316a...5ab Jeg var sånn i dette ene tilfellet. Hun hadde det heldigvis på samme måte, bare enda sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Del Skrevet 3. april Snok1 skrev (3 minutter siden): Jeg var sånn i dette ene tilfellet. Hun hadde det heldigvis på samme måte, bare enda sterkere. forskjell på tidligere forhold og elskerinner da. Anonymkode: e316a...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 3. april #13 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var det lenge siden at det ble slutt? Og har du klart å bli forelska i en ny person siden da? Anonymkode: 5ff85...61c Det var ikke et årelangdt forhold, noen måneder, og det gikk bra til å begynne med, så ble jeg litt hektet på grunn av datoer vi hadde planlagt ting på. Men jeg merket at jeg bygde meg opp veldig til årsdagen vår, og kvittet meg med alt fra henne i livet, og sendte det siste som tilhørte henne ut av livet. Før dette hadde jeg hatt aktiv tinderprofil, men fikk kun til noe kortvarig, da ingen kunne komme opp på hennes nivå. Men nærmest uken etter jeg hadde kasta ut minnene(og det gjorde fysisk godt å slette bilder, meldinger og ting), så fikk jeg veldig god dialog med ei flott jente jeg har pratet med og kjente fra, og det ble forelskelse og jeg samanligner henne ikke med min eks, tinder ble slettet med en gang, og vi har brukt god til til å skape grunnlaget for relasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. april #14 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): forskjell på tidligere forhold og elskerinner da. Anonymkode: e316a...5ab OK? Jeg har ikke mottatt det memoet. Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Del Skrevet 3. april Snok1 skrev (4 minutter siden): OK? Jeg har ikke mottatt det memoet. Fortell! Trådstarter spør om eks kjærester ikke elskerinner. Les før du svarer. Anonymkode: e316a...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. april #16 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trådstarter spør om eks kjærester ikke elskerinner. Les før du svarer. Anonymkode: e316a...5ab Jeg er nysgjerrig på hva forskjellen mellom elskerinne og kjærester er, det er grunnen til at jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #17 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): forskjell på tidligere forhold og elskerinner da. Anonymkode: e316a...5ab Det er det faktisk ikke. Følelser er følelser, uansett relasjon. Anonymkode: ff33b...b73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemann Skrevet 3. april #18 Del Skrevet 3. april Nei, det er ingen av eksene mine jeg hadde villet bli sammen med igjen. Hverken de jeg slo opp med, eller de som slo opp med meg. Det er en av dem det hadde vært veldig vanskelig å si nei til for en kveld om hun dukket opp på døra med en flaske vin, selv mange år etterpå. Men det er noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #19 Del Skrevet 4. april Nå er jeg jente som svarer her, men jeg har tenkt mye på dette «fenomenet» og opplevd selv at en tidligere partner var opphengt i eksen sin, mens en annen partner jeg hadde var ikke det. Det jeg har kommet frem til er at i de forholdene der både jenta har såret gutten eller gutten har såret jenta - så er det vanskelig for gutten å gå videre. De takler dårlig konsekvenser og forventer alltid å bli tilgitt - når de ikke blir tilgitt og jenta forlater så er det verdens undergang. Så alt i alt er det vanskeligere for gutter å gå videre når det er sinne fra ekspartner. Vi jenter på den andre siden, reagerer først med å bli såret og dermed sint - og vi kommer fortere over gutten hvis de har såret oss. Derimot hvis forholdet de har vært i har vært bra, og det ble avsluttet på en god måte - da går gutten fortere videre enn oss jenter. Da sitter vi jenter igjen med den følelsen av at «han var så bra, han såret meg ikke, what if». Mens guttene sitter igjen med «jaja, jeg er glad i hun men forholdet var kjedelig og nå er det next chapter» (håper mange kommenterer sin erfaring med akkurat dette, for jeg er veldig spent! Dette er jo bare i min oppfatning, men for meg virker det 100% sant😭) Anonymkode: 53746...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #20 Del Skrevet 4. april Uff ja, min samboer snakket utrolig mye om sin ungdomskjæreste. Han var gift med en annen i mange år, hun hører jeg ikke så mye pent om. Men stadig får jeg høre om Cathrine ditt og Cathrine datt. Blir irritert og lei meg, føler han ser på henne som den store kjærligheten og kvinnen i sitt liv. Enda det er 39 år siden de var sammen. Hun var så morsom og så talentfull og hun og han gjorde ditt og gjorde datt, og han benytter så mange anledninger til å referere til ting han har opplev sammen ned henne. Han har også sagt at han var mye mer forelsket i henne enn han noen gang har vært i meg. Anonymkode: 33993...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå