AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Bør han ha en ulykkesforsikring nå som ung voksen? Anonymkode: 11422...8eb
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Selvfølgelig! Her kommer vi til å betale på barnas forsikring til den overføres til dem når de er voksne Anonymkode: 327c1...3ba
Gjest jegerrinne Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Ja selvfølgelig. Har nå det selv også. Her så har vi videreført ulykke og ufør forsikring til begge når de fylte 18. Eldste betaler det selv siden han har jobb
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Ja. Uføreforsikring er enda viktigere. Mer sannsynlig at han vil bli ufør pga sykdom enn pga ulykke. Anonymkode: dd289...e29 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april Men hvor lenge betaler dere foreldre dette? Det er ikke sikkert at en ung voksen vil prioritere å betale på en slik forsikring. Anonymkode: 11422...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvor lenge betaler dere foreldre dette? Det er ikke sikkert at en ung voksen vil prioritere å betale på en slik forsikring. Anonymkode: 11422...8eb Mine foreldre betalte det helt til jeg begynte studere da jeg var 24. De betalte ulykke, innbo og reise frem til da. Som de sa, de viste slikt var nedprioritert når jeg var så ung og ikke hadde god økonomi, og de ville aldri hatt samvittighet til å la meg sitte der alene dersom noe hadde skjedd. Jeg spurte aldri, det var de som ønsket betale det for meg. Anonymkode: 1a64f...6ca
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mine foreldre betalte det helt til jeg begynte studere da jeg var 24. De betalte ulykke, innbo og reise frem til da. Som de sa, de viste slikt var nedprioritert når jeg var så ung og ikke hadde god økonomi, og de ville aldri hatt samvittighet til å la meg sitte der alene dersom noe hadde skjedd. Jeg spurte aldri, det var de som ønsket betale det for meg. Anonymkode: 1a64f...6ca Tok du da over forsikringen som 24 årig student? Anonymkode: 11422...8eb
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tok du da over forsikringen som 24 årig student? Anonymkode: 11422...8eb Ja, fikk det inkludert eller sterkt rabattert i medlemskap i fagforening. Anonymkode: 1a64f...6ca
Fru Uperfekt Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bør han ha en ulykkesforsikring nå som ung voksen? Anonymkode: 11422...8eb Hos mange er han dekket av foreldres frem til 25 så undersøk
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvor lenge betaler dere foreldre dette? Det er ikke sikkert at en ung voksen vil prioritere å betale på en slik forsikring. Anonymkode: 11422...8eb Her betaler vi «for alltid». Gidd ikke gamble på at de oppretter disse selv, selv om de sier det. Anonymkode: 7f8fd...710
AnonymBruker Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Her betaler vi «for alltid». Gidd ikke gamble på at de oppretter disse selv, selv om de sier det. Anonymkode: 7f8fd...710 Ja det er sånn jeg regner med det blir.. Anonymkode: 11422...8eb
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvor lenge betaler dere foreldre dette? Det er ikke sikkert at en ung voksen vil prioritere å betale på en slik forsikring. Anonymkode: 11422...8eb Jeg tenker å betale dette til de får seg jobb. Anonymkode: dd289...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå