AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Hei Jeg har i alle år brukt leave in kremen fra Kerastase, i vått hår før føning. Vært fornøyd i alle år. Skulle kjøpe ny i dag da jeg er tom og tuben er forandret på, og også innholdet.🥹 På gamle tuben sto det «til tørt hår» og på denne står det «medium til tykt hår». Jeg kjøpte for å prøve og fordi jeg må ha noe, men denne passet ikke håret mitt. Den føles seig og etterlater ikke håret mykt, mere porøst. Så den passer ikke til håret mitt. Den gamle ga meg fukt, glans og litt volum, denne ga meg ingenting. 😒 Har dere tips til meg? Hvilken kan jeg bruke som blir mest likt den gamle? Funderer på den grønne, samme tube bare at den er grønn. Please tips meg? Håret mitt er tynt og fint. Legger ved link til den jeg kjøpte, den som er ny. Har ikke bilde av den gamle. Kanskje noen av dere har greie på Kerastase og kan hjelpe meg? https://lyko.com/no/kerastase/k-rastase-nutritive-nectar-thermique-150ml-vi59?gad_source=1&gbraid=0AAAAADgCiCgn--P6O5cApJtPGdYJJSNiE&gclid=EAIaIQobChMI176Nivy7jAMVwkCRBR3g8gf0EAQYAiABEgKhhPD_BwE Anonymkode: a4e39...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå