AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Ikke er gode nok, men går etter menn som er mye penere en dem selv? Og i tillegg syter og klager over at menn er vanskelige Anonymkode: 3ca8d...982
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Skrevet 3. april Retter du dette mot menn som dater menn eller mente du å skrive «…. lite attraktive damer» istedenfor? Anonymkode: 37c95...b55
Beloved Skrevet 3. april #7 Skrevet 3. april Alle vil vel gjerne ha noen som er penere enn seg selv da, tilogmed homofile menn? 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april Menn mener ofte at de kan få bedre menn (og kvinner) enn de bør. Menn overvurderer utseendet sitt. Og det er mange «nice guys». Anonymkode: b16dd...4cc 2
Million Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Du snakker nå om menn som vil date menn, altså? Ingen skrivefeil, du mente ikke "damer på deres eget nivå" i overskriften?
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april Million skrev (1 minutt siden): Du snakker nå om menn som vil date menn, altså? Ingen skrivefeil, du mente ikke "damer på deres eget nivå" i overskriften? Heller tvilsomt. Man ser jo «aldri» den kjekkasen med en helt ok dame. Men man ser ofte smellvakre damer med både mye eldre og mindre pene menn. Anonymkode: b16dd...4cc 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april Kanskje best å ikke poste på formiddagsfylla? Anonymkode: 47eae...8ed 3
Kullsyrevann Skrevet 3. april #12 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje best å ikke poste på formiddagsfylla? Anonymkode: 47eae...8ed I det minste poster han på KG istedenfor å måtte angste over snapchat i morgen 🙏 2 5
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Skrevet 3. april Kullsyrevann skrev (22 minutter siden): I det minste poster han på KG istedenfor å måtte angste over snapchat i morgen 🙏 Godt poeng 😂 Anonymkode: 88388...faa 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men man ser ofte smellvakre damer med både mye eldre og mindre pene menn Ja, riktig ! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt for meg selv .... " Hva i himllen navn ser hun i det bortreiste kreket der ? " Anonymkode: a368a...147 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Heller tvilsomt. Man ser jo «aldri» den kjekkasen med en helt ok dame. Men man ser ofte smellvakre damer med både mye eldre og mindre pene menn. Anonymkode: b16dd...4cc Noe jeg har lært er at damer har en lei tendens til å overvurdere andre kvinners attraktivitet, og undervurderer sin egen. Så når en dame sier at en annen dame er smellvakker, så er det som oftest veldig feil Anonymkode: fe0c1...eef
AnonymBruker Skrevet 3. april #16 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Noe jeg har lært er at damer har en lei tendens til å overvurdere andre kvinners attraktivitet, og undervurderer sin egen. Så når en dame sier at en annen dame er smellvakker, så er det som oftest veldig feil Anonymkode: fe0c1...eef Er noen youtube eksperimenter på akkurat dette. Der damene først rangerer seg fra penest til styggest, så kommer mennene inn og har helt annen rekkefølge. Anonymkode: 3ca8d...982 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #17 Skrevet 3. april Jeg har igrunnnen ikke verken sett eller hørt homofile menn klage over at andre menn er vanskelige. Om de har for vane å gå etter menn mye kjekkere enn dem selv vet jeg ikke. Tror faktisk dette er den første "kravstore homofile menn"-tråden jeg har sett her inne. Kravstore kvinner-tråder startes jo flere ganger daglig. Anonymkode: d17b0...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #18 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er noen youtube eksperimenter på akkurat dette. Der damene først rangerer seg fra penest til styggest, så kommer mennene inn og har helt annen rekkefølge. Anonymkode: 3ca8d...982 Har du eksempler fra det virkelige liv da? Kjendiser for eksempel. Jeg ser pene kvinner med middelmådige menn ofte. Antar at mannen er veldig snill eller har noe ved seg hun liker. Andre veien er heller sjelden. Det er lurt å se seg om i den virkelige verdenen, og ikke bare på internett. Anonymkode: b16dd...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #19 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har du eksempler fra det virkelige liv da? Kjendiser for eksempel. Jeg ser pene kvinner med middelmådige menn ofte. Antar at mannen er veldig snill eller har noe ved seg hun liker. Andre veien er heller sjelden. Det er lurt å se seg om i den virkelige verdenen, og ikke bare på internett. Anonymkode: b16dd...4cc Kjendiser? Hvem bryr seg om dem, dem er ikke hvermansen. Det er jo nesten mer "bare på internett". Vanligvis så faller pene kvinner for menn som er pen, eller kompanserer på andre plan i form av et lukseriøst liv i rikdom og gaver. Menn som henter desperate damer fra thailand etc er det eneste jeg kan referere til slik du fremstiller det. Og som nevnt ovenfor her så er det mange kvinner som mener andre kvinner er pene, der menn ikke synes det. Anonymkode: 3ca8d...982 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #20 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjendiser? Hvem bryr seg om dem, dem er ikke hvermansen. Det er jo nesten mer "bare på internett". Vanligvis så faller pene kvinner for menn som er pen, eller kompanserer på andre plan i form av et lukseriøst liv i rikdom og gaver. Menn som henter desperate damer fra thailand etc er det eneste jeg kan referere til slik du fremstiller det. Og som nevnt ovenfor her så er det mange kvinner som mener andre kvinner er pene, der menn ikke synes det. Anonymkode: 3ca8d...982 De er i alle fall mennesker og ikke propaganda fra youtube… Jeg skjønner at menn og kvinner synes forskjellige damer er pene, men jeg har mange kompiser som ofte kan si sånt som «hvorfor er HUN sammen med HAN?» Og det tenker man aldri omvendt. Anonymkode: b16dd...4cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå