Gå til innhold

Mann og brors kone trener sammen hver uke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en mann vil være utro, så er det ingenting du kan gjøre med det. Hva skal du liksom gjøre, låse han inne? Du må enten stole på han, eller leve alene.

Anonymkode: 2cec0...ae6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De er jo ikke i slekt, så her kan alt skje.... Har da sett flere som har vært utro med svigerinner/svogere. Alt i alt, er de bare mennesker. Så ingen garanti fordi de er svoger/svigerinne....

Anonymkode: d661c...c1e

Garanti mot utroskap har ingen. Man må velge seg en partner man stoler på. Å nekte noen å trene med en svigerinne er ingen garanti for noe annet enn dårlig stemning. Det blir som disse som tror de er forsikret mot utroskap hvis de får snoke på partnerens mobiltelefon. 

Anonymkode: 1814e...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kvinner er aldri utro på eget initiativ? 

Anonymkode: 9eb52...e87

Jeg har da ikke sagt noe om initiativ? Jeg sier de fleste menn klarer holde seg unna familiemedlemmer... 

Det er veldig veldig vanskelig for en kvinne å være utro med ett mannlig familiemedlem så lenge mannen klarer holde tissen i buksa... 
Utroskap krever to parter, og det holder at den ene parten klarer si nei for å forhindre den utroskapen. 
Med mindre man anser voldtekt som utroskap da... 

Anonymkode: c8243...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan foreslå å begynne å bli med, og lese den kroppslige reaksjonen og mikrouttrykk i ansiktet. Det vil ta dem på sengen hvis du sier det helt ut av det blå, så de vil ha vanskelig for å skjule eventuell skuffelse dersom det er noe muffens på gang :)

Anonymkode: dec17...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan foreslå å begynne å bli med, og lese den kroppslige reaksjonen og mikrouttrykk i ansiktet. Det vil ta dem på sengen hvis du sier det helt ut av det blå, så de vil ha vanskelig for å skjule eventuell skuffelse dersom det er noe muffens på gang :)

Anonymkode: dec17...aef

Veldig upresis metode å prøve å «tolke» mikrouttrykk og kroppsspråk. Ren overraskelse over plutselig interesse for klatring vil gjerne lett bli oppfattet som noe mistenkelig uten at det behøver å være det.

Anonymkode: 59301...294

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere aldri hørt om svoger og svigerinne som skilte seg og de to ble det nye paret? 

Anonymkode: 03481...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint trent med min svigerbror. Vi går ofte tur, gjerne med ungene. Min mann, og min søster er ikke interessert i slikt. Noe romantisk hadde aldri skjedd.

Anonymkode: 6fce1...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har dere aldri hørt om svoger og svigerinne som skilte seg og de to ble det nye paret? 

Anonymkode: 03481...9a6

Nei, faktisk ikke.

Ikke at det ikke kan skje, men jeg ville anslått risikoen til å være vesentlig lavere enn omtrent alle andre relasjoner.

Jeg vil anta at mannen til TS jobber? Vesentlig større risiko der.

TS må bestemme seg for å være tillitsfull. Det er en beslutning.

Endret av Snok1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne at du føler på det, men som sagt over- du må nesten stole på han med mindre du har fått noe konkret som gjør deg mistenksom. Man får jo ikke hindret noen fra å være utro hvis de virkelig vil. Her hadde jeg nok svelget dt i meg, siden det er familie- og din brors kone. Da må man "tåle" at de henger sammen , og det er jo kun en felles hobby. Er ikke sånn at de drar ut på en romantisk middag , eller klatrer i skjul. Hadde de vært utro tenker jeg at det hadde skjedd mer i skjul.

Når det er sagt jogger jeg med noen mannlige kollegaer av og til , da mannen ikke deler den interessen. Den ene er gift,  som meg , og den andre singel. Men det har aldri vært et snev av romantikk der,  fra noens side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skulle det være et problem? Og hva har det med saken at noen har sagt at dere ligner på hverandre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare bli med på klatring du også? Er jo kjempegøy om man kan ha en felles sporty aktivitet. 

Anonymkode: 88070...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan også være et fristed hvor de endelig får snakke om hvor dritt det er å ha dere som partnere 😂😂 jeg kommer ikke overens med mine svigersøsken og har observert at de andre heller ikke gjør det. Vi snakker mye dritt om de når vi er sammen! Den er litt tung å svelge men sånn er det bare 

Anonymkode: 23d9d...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min mann og min søster går ofte tur sammen. De liker det begge to og trenger det pga helseproblemer, men synes det er kjedelig å gå alene. Jeg er 100% sikker på at det ikke ligger noe mer i det enn det. Min søsters mann er derimot ikke like trygg. Han skjønner at det blir teit å si noe på det, men hiver seg med når han har mulighet, selv om han ikke har noe interesse for det. 😛

Anonymkode: bf5ea...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snart skal de på tur sammen, og overnatte ute i telt og sovepose. Du blir nok ikke mindre bekymret da. 

Anonymkode: caca0...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...