AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:02 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:02 Mannen min har drevet med innendørs klatring i noen år, og nå har kona til broren min også hevet seg på. Vi er alle rundt 40, har barn og har vært gift rundt 10 år. De går sammen og trener en gang i uka. Virker som om det er god stemning. Er dette noe å være bekymret for? Andre har kommentert før at jeg og brors kone ligner på hverandre. Anonymkode: f35c1...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:03 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:03 Så hyggelig at de holder seg i form, kan vel hive deg med du også? Du er vel ikke redd for å la mannen din være alene med familiemedlemmer, som jo en svigerinne er? Anonymkode: 1814e...7af 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet torsdag kl 12:12 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:12 Jeg forstår ikke helt problemet her, det er to familiemedlemmer som trener sammen, kan ikke se noe galt i det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 12:17 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:17 Så bra med tette familiebånd! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:21 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:21 Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Jeg forstår ikke helt problemet her, det er to familiemedlemmer som trener sammen, kan ikke se noe galt i det. Ikke i slekt med hverandre og da kan jo alt skje Anonymkode: 8fcce...a4f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:21 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:21 Hadde du foretrukket om det var dårlig stemning? Har han vært utro før? Nå hadde ikke jeg vært bekymret om mannen trente med en venninne heller da, men familiemedlemmer ville vært det aller siste jeg hadde reagert på... Anonymkode: c8243...121 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet torsdag kl 12:22 #7 Del Skrevet torsdag kl 12:22 Hadde ikke reagert på det om min man hadde trent eller klatra sammen med dama til broren min, nei. Vi anser henne begge som en søster. Slik jeg anser min manns brødre for mine brødre. Vi er i familie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:22 #8 Del Skrevet torsdag kl 12:22 Høres mistenksomt ut.. Damer er noen slue vesner, ville ikke stolt på hennes intensjoner og menn er lett utro når muligheten byr seg.. Anonymkode: da3ab...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet torsdag kl 12:23 #9 Del Skrevet torsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke i slekt med hverandre og da kan jo alt skje Anonymkode: 8fcce...a4f Selvfølgelig, men dette sitter vel litt lengre inne blant de aller fleste, forhåpentligvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:23 #10 Del Skrevet torsdag kl 12:23 Jeg syns det hadde vært bare hyggelig om min mann trente sammen med min søster, eller med min brors kone. Eller med noen andre. Jeg er kvinne og trener av og til med faren til en av barnas venner, og mannen min tar gjerne en løpetur med en av mødrene. Anonymkode: 768dc...342 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet torsdag kl 12:23 #11 Del Skrevet torsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mannen min har drevet med innendørs klatring i noen år, og nå har kona til broren min også hevet seg på. Vi er alle rundt 40, har barn og har vært gift rundt 10 år. De går sammen og trener en gang i uka. Virker som om det er god stemning. Er dette noe å være bekymret for? Andre har kommentert før at jeg og brors kone ligner på hverandre. Anonymkode: f35c1...d77 Fellesskap og stor familie er bare god gevinst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:24 #12 Del Skrevet torsdag kl 12:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke i slekt med hverandre og da kan jo alt skje Anonymkode: 8fcce...a4f Man er like fullt familiemedlemmer, selv om man ikke er i slekt. Og selv noen av de kåteste mannfolkene klarer holde tissen i buksa rundt familiemedlemmer... Anonymkode: c8243...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 12:52 #13 Del Skrevet torsdag kl 12:52 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ikke i slekt med hverandre og da kan jo alt skje Anonymkode: 8fcce...a4f Man må selv velge hva man vil bekymre seg for. Det er VELDIG mye jeg ville bekymret meg for før dette, og da ville det i sum blitt mange bekymringer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:41 #14 Del Skrevet torsdag kl 14:41 Jeg forstår deg. Men det går sikkert fint. Man tenker ofte det verste om ting og tang, og det verste skjer jo ikke så ofte sånn generelt. Anonymkode: 03591...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:43 #15 Del Skrevet torsdag kl 20:43 Jeg (kvinne) går ofte turer i marka med naboen (mann). Det er en trivelige turer hvor praten går lett, og på ingen måte noe muffens som foregår. Kvinner og menn kan godt omgås uten at det er noe mer enn vennskap - eller som i dette tilfellet: familiebånd. Anonymkode: 503b2...4f0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:49 #16 Del Skrevet torsdag kl 20:49 Du høres veldig sjalu ut. Både jeg og typen gjør mye på hver vår kant med venner av motsatt kjønn. Hva er grunnen til at du blir usikker på akkurat disse to? Eller gjelder det alle damer han henger med? Anonymkode: 0053a...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:53 #17 Del Skrevet torsdag kl 20:53 🙄🙄 Anonymkode: 9f7cd...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:41 #18 Del Skrevet fredag kl 09:41 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så hyggelig at de holder seg i form, kan vel hive deg med du også? Du er vel ikke redd for å la mannen din være alene med familiemedlemmer, som jo en svigerinne er? Anonymkode: 1814e...7af Phoenix Heart skrev (21 timer siden): Jeg forstår ikke helt problemet her, det er to familiemedlemmer som trener sammen, kan ikke se noe galt i det. De er jo ikke i slekt, så her kan alt skje.... Har da sett flere som har vært utro med svigerinner/svogere. Alt i alt, er de bare mennesker. Så ingen garanti fordi de er svoger/svigerinne.... Anonymkode: d661c...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:46 #19 Del Skrevet fredag kl 09:46 Du bør sette en stopper for det før det utvikler seg til noe mer. Alle menn er noen perverse utro skapninger som kvinner må beskyttes mot. Du ser helt sikkert ikke det siden det er din ektemann men sannheten er at han ikke har annen agenda enn å få hun til å bli emosjonelt og sexuelt avhengig av han. Anonymkode: 9eb52...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:49 #20 Del Skrevet fredag kl 09:49 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Man er like fullt familiemedlemmer, selv om man ikke er i slekt. Og selv noen av de kåteste mannfolkene klarer holde tissen i buksa rundt familiemedlemmer... Anonymkode: c8243...121 For kvinner er aldri utro på eget initiativ? Anonymkode: 9eb52...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå