AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Jeg tror det det å bli bundet er en stor del av min seksualitet, fordi jeg har blitt trukket til det så lenge jeg kan huske. Jeg har aldri fått muligheten til å prøve det noe særlig med sexpartnere, unntatt noen få ganger i starten av forholdet med min eks for over 10 år siden. Nå har jeg en kjæreste jeg har vært sammen med i ett år, og vi har et bra og tilfredsstillende sexliv. Han er ganske vanilje, men jeg har fortalt ham at jeg tenner på å bli holdt fast og bundet. Først var han litt skeptisk, men nå etter ett år tar han gjerne initiativet til å holde meg (litt) fast, eller binde hendene mine ganske forsiktig fast i BH-stroppen f.eks. Vi har aldri prøvd med tau, men han sier at han er åpen for å prøve det, og for min del føles sexlivet vårt bare bedre og bedre, som om vi gradvis utvider repertoaret. Når jeg ser på bilder av kvinner som blir bundet i shibari, føler jeg en lengsel mot å oppleve det samme. Men jeg er usikker på om jeg får med kjæresten på noe kurs, og ærlig så føler jeg meg ikke som den "kinky" typen selv. Jeg fremstår nok veldig streit, går aldri utfordrende kledd osv. Er det noen som har erfaring fra shibari og har noen erfaringer å dele? Er det mulig å starte veldig basic med noe binding som ikke krever noe spesielt utstyr, for å se om vi liker det? Og deretter ta det videre? Kjæresten virker veldig skeptisk til selve bdsm-begrepet, men han forstår og møter min trang til å bli "restrained" Anonymkode: 3c465...c2f
Snok1 Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Det ligger mange gode og instruktive videoer ute på både YouTube og Vimeo. TwistedMonk har -i tillegg til gode videoer- en god nettbutikk med rep du bare kommer til å elske. Husk å kjøpe rep i enten hamp eller jute. Ikke kjøp silke, og kjøp for all del ikke syntetiske rep.
Tkinkx Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april Som en der er ny, men nysgjerrig på Shibari, kan jeg dele litt av hva jeg har funnet. Shibari er mye mer enn bare BDSM, i bestemmer selv hva i vil ha ut av det, det trenger ikke å være super hardcore underdanig. Som Snok1 skriver er der mye fornuftig å finne på nett og viktig med hamp eller jute tau, mye bedre mot huden. så kjøpe litt forskjellig, det koster ikke all verden. Søk på følgene så har i en veldig god start: Somerville Bowline Single Column Tie Basic Double Column Tie Basic Chest Harness Hip Cuffs https://www.shibariacademy.com/pages/basic-knots OG HUSK, når i binder.... løst, løst, løst ikke stramt, forsiktig for en eller annen guds skyld! Håper i får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå