Gå til innhold

Angst/uro. Greier ikke puste med magen tross øvelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke meg du siterer, men det er bare det at å spørre gjentatt om det samme på forum er med på å fore angsten, ikke gjøre den bedre. Det er kun et symptom og man må ta tak i det på en annen måte... Folk som svarer på gjentatte spørsmål hjelper egentlig ikke til, de bidrar til å holde personen syk. 

Man trenger ikke skamme seg over at man er syk, men blir det ikke litt dårlig gjort å ikke gjøre en oppmerksom på at det man driver med er til skade for en selv?

Anonymkode: 32c7f...105

Dette er fra en annen person. Jeg har også spurt om lignende og fått kjeft fordi jeg har spurt om det samme før. Så det er flere brukere som spør om de samme tingene!! Det er veldig ødeleggende at noen ødelegger trådene ved å kverrulere og mene masse om trådstarter som åpenbart ikke stemmer. 

Anonymkode: 71f0f...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og der var du igjen, og kupper andre sine tråder. Igjen og igjen. 

Anonymkode: 43cf9...0fb

Hei. Rimelig sikker på det er meg du sikter til og NEI dette er ikke min tråd eller mine spørsmål. Vi er som nevnt mange ganger FLERE med samme problematikk her inne! 
ikke ødelegg flere tråder med beskyldningene dine 

Anonymkode: 71f0f...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har een stund nå prøvd på mindfullness meditation og pusteøvelser. Men fremdeles går jeg  med høye skuldre og puster omtrent kun i nesa. Prøver å ta pauser flere ganger om dagen for å ta dype trekk og puste ordentlig ut men lite effekt. Noen tips?

Anonymkode: 5d43f...ee0

Legg deg ned på gulvet i bar overkropp og spill denne så det nesten dirrer i gulvet, og ha beina høyt. Fungerer for meg. Da "tvinger" du kroppen til å slappe av. 

Håper virkelig dette kan hjelpe, for det du opplever er helt grusomt. 

Anonymkode: 169be...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...