AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Fikk jobbtilbud i staten! Innstillingen ble godkjent, og de skal utarbeide et tilbudsbrev til meg, som jeg får i løpet av neste uke. Fikk bekreftelse fra lederen via SMS. Bør jeg ringe, eller bare vente til tilbudsbrevet kommer? Anonymkode: e83c2...c12
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Hvorfor skulle du ringe? Lurer du på noe? Anonymkode: ae773...baa
William_S Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april (endret) Bare å vente på tilbudsbrevet med mindre det ikke var noe annet viktig du lurte på. Klart om du ikke får det innen fristen de har angitt så må du jo ta kontakt. Endret 3. april av William_S 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april Bare å vente. Og lønner seg ofte å forsøke å forhandle lønna. De vil ha deg og kan lett slenge litt mer på bordet. Anonymkode: 56a41...706 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare å vente. Og lønner seg ofte å forsøke å forhandle lønna. De vil ha deg og kan lett slenge litt mer på bordet. Anonymkode: 56a41...706 Ja. Jeg ville selvsagt sendt en hyggelig takke-for-beskjeden-SMS, og så hadde jeg avventet tilbudet. Husk at du MÅ svare på tilbudet innen fristen (vanligvis en uke), selv om du ikke har forhandlet ferdig lønn. Svar skriftlig (til riktig adresse) at du takker ja til jobben, med forbehold om at dere blir enige om lønn. Anonymkode: 240da...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå