AnonymBruker Skrevet 6. april #21 Del Skrevet 6. april Ja, bussjåfører bestemmes musikken på bussen sin, forhåpentligvis holder han eller hun seg våken på skiftet sitt på den måten. Det er også lyder på bussen, med folk som prater mm. Jeg har alltid med ørepropper. Når jeg betaler for taxi er det noe annet. Da er jo jeg den eneste som skal tilfredsstilles, og sjåføren tar/får hyppige pauser. Anonymkode: 52142...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle kan ikke bruke headsett! Det skal ikke være sånn at man skal kreve at folk tar på ting som stenger ute all lyd. Det er ikke alle som klarer det, også av sikkerhetsgrunner. Anonymkode: 747ee...20c Så lenge DU plages av lyden, må DU finne løsninger for DEG. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #23 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 12.07): Når Jeg tar taxi sier jeg ifra hvis sjåføren har radio eller musikk på full guffe og jeg ønsker å ha det stille, for det er jeg som betaler for turen. I dag sitter jeg på en busstur som tar en og en halv time, og bussjåføren har p1 på full guffe så trekkspelmusikken ljomer i bussen innimellom prating av programleder. Jeg synes det er forstyrrende og lurer på om det er litt de samme reglene som gjelder ombord på en buss som i taxi? Vi betaler jo for transporten og jeg tviler på at de 40 andre passasjerene ombord synes det er så fint å høre trekkspillmusikk på full guffe i timesvis. Jeg skjønner godt at sjåføren vil ha litt selskap fra radioen, men han kan jo skru det lavere ned... Anonymkode: b8b4b...7bd Ja, ellers får man gå hvis man ikke tåler det Anonymkode: 17eaf...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #24 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): For å blokkere ut alle som sitter å prater i mobilen bake i bussen. Eller for å blokke ut ungdommene som sitter å prater høylytt bake i bussen. For å blokke ut alt i bussen som vibrerer og lager lyd. Pga anbud kjøpes bussene så billig so mulig, så er mye som ikke er skrudd helt sammen, så mye som vibrerer å lager plagsomme lyder. For ikke å glemme alle som sitter å hoster bake i bussen. Å kjøre buss er et utakknemlig yrke med horrible arbeidstider. (deltskift, søk det opp) Lønna er lav. Statusen er lav. Så la dem stakkar folka som ennå holder ut høre på radio. Det er stor mangel på sjåfører i Norge. Å nekte dem radio vil bare gjøre mangelen større. Anonymkode: cf522...2e7 👏 Anonymkode: 2a91a...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #25 Del Skrevet 6. april Jeg har aldri opplevd det på lengre bussturer eller i taxi. Taxisjåfører skrur ofte av radio/musikk og på lengre bussturer er det såpass lavt på at jeg ikke hører det. I bybusser er det av og til sjåfører som har musikk på, men det synes jeg ikke gjør noe. På lengre turer synes jeg at de kan ha musikk/radio på, men ikke sånn at hele bussen må høre på det. Anonymkode: bc62c...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #26 Del Skrevet 6. april Grønnastar skrev (3 timer siden): Hvorfor er du så spesiell at du ikke kan bruke headset? Har man en skade eller lidelse som gjør at man er lydsensitiv, klarer man ikke lyd på øret. Ts Anonymkode: b8b4b...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 6. april #27 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har man en skade eller lidelse som gjør at man er lydsensitiv, klarer man ikke lyd på øret. Ts Anonymkode: b8b4b...7bd Da får du ha på hørselvern. Verden er støyende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #28 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har man en skade eller lidelse som gjør at man er lydsensitiv, klarer man ikke lyd på øret. Ts Anonymkode: b8b4b...7bd Men man klarer ørepropper. Anonymkode: 52142...a1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet i går, 06:13 #29 Del Skrevet i går, 06:13 Syns det er bra med litt musikk på bussturen, jeg. Er det plagsom så ta med ørepropper eller sitt langt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå