AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Når Jeg tar taxi sier jeg ifra hvis sjåføren har radio eller musikk på full guffe og jeg ønsker å ha det stille, for det er jeg som betaler for turen. I dag sitter jeg på en busstur som tar en og en halv time, og bussjåføren har p1 på full guffe så trekkspelmusikken ljomer i bussen innimellom prating av programleder. Jeg synes det er forstyrrende og lurer på om det er litt de samme reglene som gjelder ombord på en buss som i taxi? Vi betaler jo for transporten og jeg tviler på at de 40 andre passasjerene ombord synes det er så fint å høre trekkspillmusikk på full guffe i timesvis. Jeg skjønner godt at sjåføren vil ha litt selskap fra radioen, men han kan jo skru det lavere ned... Anonymkode: b8b4b...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Kan du ikke bare be ham skru ned? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Stor pike skrev (3 minutter siden): Kan du ikke bare be ham skru ned? Jo det kan jeg, men synes det er ganske egoistisk av bussjåføren å spille så høy musikk. Har sagt ifra til yngre bussjåfører tidligere som har spilt trance eller heavy metal på full guffe, og da har de blitt sure på meg! Ts Anonymkode: b8b4b...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Skjer det hver eneste busstur?🤔 Som du sier selv, så er det nok selskap i å ha på radio. Spesielt på buss hvor det kan være mye støy allerede. De gangene jeg sitter i buss, så tar jeg heller i ørepropper/headset om jeg er brydd av lyden eller musikken fra sjåførens radio. Noise canceling er også til stor hjelp. Jeg personlig mener det er opp til hver enkelt hvor mye en skal la seg irritere over slikt, men når det er sagt, om det er såpass høyt at ikke engang propper hjelper, da forstår jeg det er ganske slitsomt. Hvor høyt er det snakk om? Noen er jo litt mer var på lyd.... 😊 Anonymkode: 794d1...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Det er slitsomt ja, de bør holde lyden såpass lav at den i hvert fall ikke overdøver ens egen musikk på øret. Anonymkode: 05727...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Jeg syns de skal få lov! Anonymkode: 3b9a8...37b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Ta med headset som stenger ute lyden da. Jeg har ofte det på, men lytter ikke til noe musikk eller podcast. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Synes sjåføren bestemmer jeg. Hvordan kan det plage deg hva bussjåføren spiller? Gå lenger bak og ta på headsettet. Anonymkode: ab306...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå