AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:06 #1 Del Skrevet torsdag kl 10:06 Noen her som har prøvd Dove Intense Repair? 🥰 Hva synes dere om den, er den worth the hype eller er det dritt? Vurderer sterkt å kjøpe den selv! 😊 Regner med å få litt forskjellige svar siden alle har jo forskjellige definisjoner på bra og dårlig men jeg prøver likevel! Til info så har jeg tjukt bølgete hår ca til skuldrene. https://www.kk.no/mote/sjampo-til-50-kroner-hylles/81631939 Anonymkode: c2383...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet torsdag kl 10:08 #2 Del Skrevet torsdag kl 10:08 Har prøvd og kan vel ikke si at den var noe spesielt fantastisk. Håret mitt ble ekstremt glatt, så er tilbake på Maria Nila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet torsdag kl 10:57 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:57 Sjampoen er OK. Balsamen er helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:03 #4 Del Skrevet torsdag kl 11:03 Ulven skrev (54 minutter siden): Har prøvd og kan vel ikke si at den var noe spesielt fantastisk. Håret mitt ble ekstremt glatt, så er tilbake på Maria Nila. Glatt som i at bølger/krøller forsvinner? Anonymkode: 9465b...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå