AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:39 #1 Del Skrevet torsdag kl 09:39 Jeg skal lage Toro lyse muffins og Toro brownies som skal spises på lørdag. Jeg skulle gjerne ha laget dem i dag siden det passet best, men smaker de da fortsatt ok lørdag tidlig på dagen? Og hvordan ville du i så fall ha lagret dem? Anonymkode: 47abf...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:45 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:45 Du må fryse kakene. Anonymkode: c0c9a...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet torsdag kl 09:55 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:55 lag de idag, ha de i kjøleskap og ha på glasuren på muffinsene på lørdag, den blir stygg av å stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:39 #4 Del Skrevet torsdag kl 10:39 Takk for svar! Da prøver jeg meg på å lage de i dag og så strør jeg på melis og glasur på lørdag😬😄 Anonymkode: 47abf...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:00 #5 Del Skrevet torsdag kl 11:00 Vær så snill og lage kaker fra bunnen. Kaker fra Toro som fryses blir tørre. Og Toro muffins der løsner formene og det ser bare dumt ut. Med den oppskriften jeg bruker så tar det hundre prosent ikke mer tid å lage fra bunnen. Anonymkode: a4b6a...4cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:17 #6 Del Skrevet torsdag kl 14:17 Muffins, både hjemmelagde fra bunnen og toro blir ikke gode om de skal stå i to dager. De er nasty allerede etter en dag. Lag de samme dag som de skal brukes. Stå opp en time tidligere så går det så bra så. Anonymkode: e683f...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:23 #7 Del Skrevet torsdag kl 14:23 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Muffins, både hjemmelagde fra bunnen og toro blir ikke gode om de skal stå i to dager. De er nasty allerede etter en dag. Lag de samme dag som de skal brukes. Stå opp en time tidligere så går det så bra så. Anonymkode: e683f...bb0 Hva med brownies? Går det fint? Iallefall dagen før? Anonymkode: 47abf...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet torsdag kl 15:00 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:00 Brownies går fint å lage dagen før, men muffins er best den dagen de er bakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå