AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Hei, jeg skal snart søke om dagpenger og lurte derfor på ett par ting. Kan man dra på ferie til utlandet når man får dagpenger? Og evt. hvor lenge? Skriver man da de dagene som fravær? Vi skal på en påskeferie som ble bestilt lenge før jeg visste at jeg kom til å bli arbeidsledig og vil påse at jeg gjør alt riktig her 😊 Anonymkode: caba0...393
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Det er ikke noe problem reise til utlandet. De dagene du er utilgjengelig føres som ferie på meldekortet. Og du får ikke betalt for de dagene. Anonymkode: 501b1...5dd 2
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke noe problem reise til utlandet. De dagene du er utilgjengelig føres som ferie på meldekortet. Og du får ikke betalt for de dagene. Anonymkode: 501b1...5dd Men kan det få noen konsekvenser for dagpengene når man melder inn fraværet pga ferie? Anonymkode: caba0...393
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men kan det få noen konsekvenser for dagpengene når man melder inn fraværet pga ferie? Anonymkode: caba0...393 Nei? Hvorfor skulle det det? Men du får jo selvsagt ikke dagpenger når du har ferie. Anonymkode: 46a04...db9
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Skrevet 4. april Konsekvensen er at du ikke får utbetalt for dagene du er borte. Det som er viktig er at du melder fra om det så du ikke får utbetalt dagpenger du ikke har rett på. Anonymkode: d8b3f...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå