Gå til innhold

Håret mitt mister alt liv.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 😊
Jeg har nordisk og asiatisk tjukt bølgete hår. Går ca til skuldrene atm. Når jeg sover med bare en flette blir blir håret mitt *poof*, men om jeg sover uten noe blir det helt flatt og mister alt liv. Jeg har også forsøkt å sove med silk bonnet, uten hell. Det blir også fryktelig flatt med lav hestehale for eks. De eneste gangene håret er livlig, bølgete og "pent" er når det er nyvasket og tørket 100%. Er det noen som har tips til hva jeg kan forsøke? Er ganske desperat. Jeg vil så gjerne gå med håret ned mer, men jeg er så misfornøyd med håret mitt hver morgen. 😅 Å vaske håret om morgenen er dessverre ikke et alternativ... 

Anonymkode: 72f05...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 7.49):

Bruker du noen produkter da?

Anonymkode: 545be...1d5

Ekspander  

TS: Ikke noe mer enn å kure en gang i blant, men det har slått meg at jeg kanskje burde hatt noe mer enn som så.... 😅 

Anonymkode: 72f05...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vasker/skyller håret om morgenen, så finnes det jo serum du kan bruke i tørt hår som kanskje kan hjelpe?  Jeg bruker denne https://www.blivakker.no/product/3213839/oway-glossy-nectar-160ml?srsltid=AfmBOorvK7DcnCaMmVhy0l73rww312tFonkm6qVZATjs8gyDJl8x99wv

Den er DRØY, har min flaske i minst 2 år. Håret blir ikke tungt. Jeg har tynt hår og bruker 2 pumper i vått/håndkletørket hår. I tørt hår ville jeg brukt halve dosen, maks. 

Anonymkode: 6a9b2...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joico hair shake texturizer synes jeg gir hold og tekstur til mitt hår 😊 kanskje den kan være fin for deg og?

Anonymkode: a4d57...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tvinner håret i en dott oppå hodet når jeg skal sove.

Men riktig klipp, riktig produkter og riktig behandling er viktig... Mitt hår blir fort flatt når jeg venter for lenge mellom klipp, eller hvis jeg børster det etter dusj. Jeg børster det kun i dusjen mens jeg skyller ut balsamen.

Når jeg skal klippe meg, har jeg alltid flere bilder av håret mitt. Da kan jeg vise hvordan det er nyvasket, og hvordan det etter nyklippet. Da er det lettere for frisøren å skjønne hva jeg ønsker.

Anonymkode: dc1cb...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...